top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

חמשת הטרנדים החמים של 2017 בעיצוב פנים

עודכן: 15 באוג׳ 2023


מתכננים שיפוץ בזמן הקרוב? כדאי שתכירו את הטרנדים החדשים בעיצוב פנים! אז לא משנה אם אתם אוהדים של עיצוב פנים מודרני או עיצוב פנים כפרי כדאי שתקראו לפני השיפוץ. אריחי טראקוטה חום וקור הם שני מוטיבים שמלווים אותנו שנים בעיצוב פנים. לבן ואפור בעיצוב המודרני מול החומים החמים בעיצוב הכפרי. אריחי הטראקוטה עשויים מאדמת חרסית טבעית אבל עוברים עיבוד חדשני. האריחים מגיעים במגוון טקסטורות וגוונים הם בעלי עמידות גבוהה בפני כימיכלים וכן דרגת החלקה גבוהה. ב 2017 תמשיך המגמה של מעבר לחומרים חמים שיחליפו את הגוונים הלבנים. ישנה העדפה ברורה לגימור מט טבעי והאריחים יכולים לשמש כריצוף מלא או חלקי, הם יכולים לעטר את חדרי הרחצה או קירות מעוצבים.

בריקים

שעם השעם הוא חומר זול ונגיש שיכול להוסיף חמימות וטקסטורה כמעט לכל חלל. עוד בזמן הלימודים שלי בלונדון התאהבתי בו, אלא שעד לא מזמן הוא די נעלם מהלקסיקון העיצובי שלי. השעם, מעבר לפונקציונלית הברורה, היכולת לתלות בקלות פתקיות, תמונות ואביזרים שונים, גם סופג רעשים מעולה ולכן זה נכון לשלבו אפילו בבתים בסגנון מודרני שבהם ישנם חללים גדולים ופתוחים. השעם הוא חומר גלם שאפשר לשלבו בריהוט באביזרים וכן ניתן לחפות איתו קירות שלמים כמו בתמונה מטה.

לוח שעם

ירוק כהה את גווני הכחול שאני באופן אישי מאוד אוהבת, מחליפים גווני הירוק. הירוק משתלב מצויין עם הצבעים החומים הטבעיים בעיצוב הכפרי וגורם לתחושת עומק.

קיר דקורטיבי בצבע ירוק

ראשי מיטה מרופדים

ראשי מיטה מרופדים מעניקים תחושה של גודל, עוצמה וחלל יוקרתי. בנוסף, הם מעניקים רכות, חום ואף נוחות. ראשי המיטה המרופדים הם טרנד לוהט שסביר שימשיך ויכבוש עוד נתח בחדר השינה.

ראש מיטה

נוחות ורוגע

הטכנולוגיה שמהווה חלק משמעותי בחיינו דווקא דוחפת אנשים רבים לרצון בבית מחבק, עוטף וחמים. השנה נראה יותר ספות רכות בצבעים חמים ,הן גם ארוכות כך שאפשר לשקוע בנוחות.

כריות, שמיכות כירבול נעימות, שטיחים וכן כריות רצפה בקיצור כל מה שמבטיח שינה עמוקה מול הטלוויזיה.

נוחות ורוגע

וממה אנחנו נפרדים?

  • ברזל שחור במראה תעשייתי מחליף את גווני הפליז והנחושת.

  • שימוש בטקסטורות וגוונים טבעיים כגון חימר, עץ וקש תופס תאוצה באביזרים ומשטחים, ולעומת זאת השימוש בשיש נחלש.

  • שלל אותיות העץ וכן תמונות העץ הנושאות ציטוטים שונים, יאבדו מהפופולריות בה זכו בשנים האחרונות.

  • חללים פרטיים וחמימים יחלו להחליף את החללים הפתוחים והציבוריים בבתים.

  • אריחים עם דוגמאות מעניינות ומורכבות יחליפו את אריחי הרכבת הלבנים בחדרי הרחצה והמטבחים.

צפייה 1
bottom of page