top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

מעצבת פנים אדריכלית פנים

עודכן: 7 בספט׳ 2023


למה אדריכלות פנים?


כבר כתבתי רבות על ההבדלים בין אדריכלות פנים, מעצבת פנים, הום סטיילינג וכמובן אדריכלות, אבל אחרי שאחי שאל אותי אם אני מבינה בתכנון חשמל הבנתי שיש לחדד את הנושא שוב.

אז למה אדריכלות פנים? כי השם מעצבת פנים נותן קונוטציה של קישוטים והם רק חלק קטן מעבודת האדריכלית.


חלוקת כל חלל הדירה מחדש

שאני לוקחת על עצמי פרוייקט חדש בין אם זהו בית פרטי, מקום מסחרי או משרדי חברת הייטק אני המנצחת של הפרוייקט (כמו בתזמורת).

אני יושבת עם הלקוח ומבינה את הצרכים שלו, מה הוא אוהב ומה פחות, אני שולחת את המודד שיספק לי תוכנית מצב קיים עדכנית ואמיתית ואז אני מתחילה להזיז קירות בתוכנית. אני בודקת ומנסה וחושבת מה יהיה התכנון האופטימלי שיענה על הבקשות והרצונות של הלקוחות, ביחד עם מגבלות תיכנוניות ונכונות אדריכלית של המבנה. לדוגמא, אני לא אתכנן אי במטבח כי הלקוח "חייב" כזה, אם תכנונית זה לא נכון. אחרי שהגעתי לטוב ביותר שמשלב ומתחשב בכל מה שצריך וכמובן אחרי שהלקוח הסכים, אני מתכננת מה הורסים במבנה, מה בונים, איפה השקעים איפה התאורה, נקודות אינסטלציה, נגרות, חלונות, דלתות, מוצרים נילווים, חומרים, צבעים הכל הכל. אני מביאה איתי ידע וניסיון עשיר וכמובן צוות של בעלי מקצוע שסונן בקפידה עם השנים. עוד דבר שאני מביאה איתי והוא לא פחות חשוב הן הנחות. בכל מקום שאני קונה עם לקוחותי הם מקבלים הנחות נוספות, כי אני עובדת עם החנויות האלו באופן קבוע ומספקת להן עבודה.

מתחילים לחלק את הדירה לפי התוכנית שלי

פיקוח: אני מחוייבת בחוזה לבצע פיקוח עליון. מזה אומר פיקוח עליון? זה אומר שבשלבים הקריטיים בחיי הפרוייקט אני מגיעה למבנה על מנת לוודא שהכל נעשה על פי התכנון שלי. חשוב מאוד להבין שהפיקוח שלי אינו מחליף פיקוח יומיומי. כיום בבנייה הקלה, תוך כמה ימים כל הקירות עומדים במקומם. ולכן אם אני לא עובדת עם קבלן שלי, הלקוח או מישהו מטעמו חייבים לוודא על בסיס יומיומי שהדברים מתקדמים בקצב ובכיוון הנכון.

מעצבת פנים זהו שם נוסף לאותו מקצוע. חלק מהמעצבות מעדיפות לא לעסוק בפרוייקטים שיש בהם את החלק התיכנוני ומעדיפות לעסוק יותר בהלבשת הבית (הום סטיילינג). כלומר הבית לא עובר שינוי בקירות, חשמל וכדומה אלא בצבעיו ובאלמנטים הקיימים בו כגון שטיחים, שידות, וילונות, מראות.

למעשה אני כאדריכלית פנים מתכננת את הבית, נגרות, חשמל וכו ואז הולכת עם לקוחותיי לרכוש את כל הכלים הסניטרים, קרמיקה, בריקים, תאורה, ספות,שולחנות ובסיום גם עושה סטיילינ, כלומר הולכת איתם לרכוש תמונות, שטיחים, וילונות, טפטים, פופים ואקססוריז שונים.

זהו, עכשיו אני בטוחה שאתם מבינים למה מתכוונים שאומרים אדריכלית פנים ומזה לנהל פרוייקט בניה, לכמה פרטים יש לשים לב, כמה דברים יש להזמין, לתאם ולדאוג שהכל ינגן בצורה מתואמת ומדויקת.

במידה ויש לכם שאלות נוספות אתם יכולים לקרוא עוד בבלוגים שלי או בטאב של שאלות ותשובות.

נמאס לכם לקרוא? התקשרו אלי 054-2323-126

5 צפיות
bottom of page