top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

איך תראה שנת 2024 בכל הנוגע לעיצוב פנים?חידושים, חדשות ועדכונים

עודכן: 29 בינו׳

איך נראתה שנת 2023 מבחינה מדינית, כלכלית וגלובלית כולנו כבר יודעים ואולי מחכים בקוצר רוח שהיא תסתיים ואיתה תתחיל שנת 2024, בתקווה שתביא רוח שינוי חדשה ואור גדול ונקי שינוח על כולנו עם המון שלווה ורוגע שכולנו כל כך מחפשים וצריכים בכל הכאוס הגדול.

גם בבתים יש לנו רצון ליצור את אותה תחושה של חום - מוגן, שקט, נעים ונקי. אז איך עושים זאת?


1.      צביעת תקרות

צביעת תקרות

עד היום הנוהג היה לצבוע תקרה בצבע לבן שייצור אשליה של גובה – רוב התקרות של הבתים/הדירות

בישראל נבנות בגובה סטנדרטי של 2.60 -2.70 מטרים, שלא נחשב לגבוה במיוחד לעומת דירות באירופה או ארה"ב שגובה התקרות שם מגיע ל-3 מטרים ומעלה. בשנה האחרונה (טרנד שעומד להמשיך גם לשנה הבאה) יותר בתים פרטיים התחילו בטרנד צביעת התקרות. זה לא יתאים לכולם ועדיף לעשות זאת רק במידה והתנאים מאפשרים זאת: תנאי ראשון – במידה וישנה תקרת גבס או שמנמיכים את התקרה, וזאת בשל הדיוק של הגבס והמירקם החלק שלו. צביעת תקרת בטון אפשרית לצביעה מוגדרת רק במקרים בהם מחליקים אותה בשפכטל אמריקאי ואם נצבע אותה בצבע כהה זה בהחלט יכול לבלוט בתאורה לא נכונה. השני – במידה והתקרה גבוהה ומגיעה לשלושה מטרים לפחות. שלישית – חדרי שינה גדולים. כי גם אם התקרה לא גבוהה, אם החדר מרווח, זה בהחלט יכול לעבוד, במיוחד אם יש המשכיות של צבעים, כלומר – כשצובעים למשל קיר גב מיטה ואז ממשיכים אותו לתקרה.

אז אם אתם בעניין ורוצים אפקט מהמם ויוצא דופן, לכו על זה בגדול. אל תבחרו בצבע בהיר, אלא תהיו נועזים ותבחרו בצבע דרמטי שישאיר את המבטים תלויים באוויר. להשלמת האווירה שלבו פאנלים וקרניזים בקירות, תקרות ורצפה, שייקחו אתכם היישר לאירופה הקלאסית וישרו אווירת Timeless איכותית על הבית כולו.


2.      קירות וגמרים


רכות היא המפתח להכל ולכן אנחנו מדברים על אחידות מצד אחד, ועל מראה טבעי מצד שני. הרכות והחיבור לטבע הולכים בד בבד. אנחנו הולכים על צבעים יותר מונוטוניים אך בהחלט לא משעממים. אנחנו רוצים רוגע ואת זה משיגים בכמה דרכים משולבות יחד עם הריהוט. הצבעים עדיין יכולים להיות על גבול הגרז'ים – בין אפור לחום, גווני השמנת, הקפה, האדמה, האבנים ליד הים, הצדפים, חלוקי הנחל הלבנים והחול הזהוב. העץ הטבעי תמיד יבוא בחשבון ויהיה חלק בלתי נפרד מכל עיצוב. בריקים טבעיים מפירוק תמיד יתקבלו בברכה, ריצוף דמוי אבן, הטרוונטין והשיש יתאים בצורה מושלמת.





3.      ריהוט ואקססוריז

הסגנון הרלוונטי לעיצוב מסוג זה מוגדר כמינימליזם חם. אנחנו לא מעוניינים להפציץ באביזרים, רק לשמור על מראה דליל וחמים. אנחנו לא רוצים המון חפצי נוי, ואפילו האלומיניום יפה כשהוא מגיע בלבן. מה שחשוב שהעובי של הרהיטים, ישתלבו עם קווים דקים ועדינים מסביב – גם בתמונות באיורים גרפיים קווים מעוגלים, בצבעי השמנת, ורוד עתיק וירקרק כמובן. הריהוט התחיל להתעגל כבר בשנה שעברה וממשיך באותה תנועה – מעוגלת ורכה. הבדים עבים יותר, נראים יותר לעין, שגורם לנו להתקרב, לחוש, לגעת, ללטף, להתחבק בתוך כורסא, שתחמם ותנחם אותנו.



השטיחים גם הם בעלי טקסטורות שונות וכולם נוכחים בחלל, נותנים את אותה התחושה כמו תמונה על הקיר. אביזרי קש שנותנים את טאץ' הבוהו שיק שאנחנו עדיין אוהבים. הכל מעוגל ואורגני, מזכיר כל כך את המודרניזם של אמצע המאה שעברה. הכל מדבר רכות. זה בא לידי ביטוי גם בלבוש – עור חום, ירוקים טבעיים ובגווני הזית, כתמי צבע מעוגלים של שמנות, צבעי הקפה והחאקי, עם זר פרחים ביד (או בעציצים בפינות הבית והמדפים). 




4.      תאורה

תאורה היא התכשיט של הבית והמגוון, כמו בכל דבר, הוא גדול כל כך ומבלבל כל כך. הרעיון בבית, בכל בית זה לשלב את התאורה שיוצרת אווירה ואת התאורה הפונקציונלית לאזורי העבודה. התאורה שהופכת את הבית לנעים ורך היא תאורה משולבת. זו שמאירה כלפי הקיר (אפ-דאון או רק אפ למשל) זו שמאירה כלפי רהיט מסוים שאותו נרצה להדגיש, זו שמאירה רק את התקרה ויוצרת משחקי אור וצל מעניינים, זו שמאירה את הכל מלמעלה, שתידלק בשעה שכל הנפשות הגרים בבית ואלו המתארחים בו נמצאים יחדיו, זו שתעמוד על הרצפה ותאיר פינה ספציפית בבית, וזו שתונח על שידה ותיתן את הרגשת החמימות הגדולה מכולן. הרעיון הוא שלכל קבוצת תאורה תהיה הדלקה משלה, כך שניתן יהיה ליצור סוגי אווירה שונים בבית. זה נכון לכל סגנון עיצוב, אך דרוש תכנון מיוחד ברגע שרוצים ליצור את השקט אותו אנחנו מחפשים. גוון האור יהיה כמעט זהה לגוון הקירות, הרהיטים, הווילונות והשטיחים בבית, כך אנחנו מקבלים תמונה מושלמת של רוך ושלווה.

















"זה בא לידי ביטוי גם בלבוש – עור חום, ירוקים טבעיים ובגווני הזית, כתמי צבע מעוגלים של שמנות, צבעי הקפה והחאקי, עם זר פרחים ביד"


הילה קול - מעצבת פנים בשרון, בעלת משרד תכנון ועיצוב פנים מעל 15 שנים

 

12 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page