top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים בשרון - הבית בלב נתניה

עודכן: 3 בספט׳ 2023


בזמן האחרון אני אוהבת להכניס בראשית כל פרסום/פוסט שלי את מה שהלקוחות כתבו לי. זה גם מרגש כמובן וגם נותן איזו הצצה אינטימית לעולם שלהם שמתחבר להצצה האינטימית אל תוך הבית שלהם.

אז הנה מה שכתבה אבלין המקסימה והאהובה:

"הילה יקרה, מההיכרות הראשונית שלנו איתך הייתה לנו כימיה. שידרת ביטחון ורוגע וידעת בדיוק מה מתאים לנו ולאופי של הבית. אהבנו את אותו הסגנון ואותם הצבעים... עזרת לנו וכיוונת אותנו בצורה מאוד מדויקת לכל עיצוב ולכל פריט בבית. ידעת גם להרגיע חששות ופחדים בהיותי פרפקציוניסטית.. ליווית אותנו בכל התהליך והיית קשובה לאורך כל הדרך. התוצאה הייתה מושלמת!!!!! נהנים היום לחיות בתוך היצירה המקסימה!! תמשיכי להיות כמו שאת ובהצלחה וכיף גדול לכל מי שיזכה בך. תודה רבה, אבלין".


האמת היא כזו – אני אוהבת אנשים אמיתיים. אני אוהבת להתחבר לאנשים שאני יכולה להיפתח בפניהם כפי שהם יכולים להיפתח בפניי. אני מאמינה שדרך הפתיחות הזו הבלתי מסויגת, דרך השיתוף אוכל להצליח ולעשות משהו פורה באמת. אני מאוד רוצה להכניס את יכולות עיצוב הפנים שלי לבתים של האנשים, הייתי מאוד רוצה את החופש ליצור כל שעולה על רוחי ובתקציב בלתי מוגבל, אבל בפועל לרוב האנשים התקציב הוא מוגבל, וגם אם יוצא לי לעצב בפרויקט מגדל יוקרה בלב תל אביב, הלקוחות שלי שקולים וחוששים בהבעת עיצוב יוצא דופן ומעדיפים להישאר ככל האפשר עם הטוב והמוכר.

אני מבינה אותם, זה הבית שלהם ורוב רובינו רוצים להרגיש בנוח בבית שלהם עם התה והעיתון והספרים הישנים – גם אם העיצוב הוא מאוד מודרני.


במקרה של אבלין ויוסי, זה היה יותר קל. הרצונות והבחירות שלי ושלהם התחברו יחד, וזרמנו בצורה מאוד טובה עם כל הרעיונות, הצבעים והחומרים. נכון שבכל בית שאני מתכננת ומעצבת יש איזשהו חלק שהלקוחות שלי לא מבינים בו, לא מבינים מהו ולא מבינים מה אני רוצה מהם. אבל אני תמיד מבטיחה להם שהם לא יצטערו כשהם יראו אותו על אמת. הם יהיו סופר מרוצים וישמחו מאוד. הם רק צריכים לסמוך עליי.


אז הנה התמונות:


תיכנון ועיצוב הפרדה בין הסלון לפינת האוכל
הפרדה בין הסלון לפינת האוכל

מה בעצם רצינו לעשות? הבקשה הראשונה היתה ליצור פינת אוכל וסלון נפרד. הקיר הזה עם הנגרות והמשרביות שתכננתי לא היה קיים כלל ולא היה להם מקום לתלות טלויזיה. אני תמיד מנסה ליצור קיר מפריד מאוורר לטובת הטלויזיה, אבל פה גם יצרתי קיר שממשיך כ"גג" מעל פינת האוכל.


קיר ההפרדה עם תקרה צפה משולב במשרביות ונגרות
קיר ההפרדה עם תקרה צפה משולב במשרביות ונגרות

בעצם הקיר הזה יצר מחיצה אבל גם עניין רב, כי מכל זווית תראה משהו אחר חדש. כמובן שאת כל הריצוף החלפנו, חשמל, תאורה וכל הרהיטים. הזמנו ותלינו וילונות חדשים, סידרנו את הגינה ובעיקר הארנו את הבית שהיה מאוד חשוך ודומם.


עיצוב המטבח כלל אי קטן לבני הזוג ושטיח מריצוף מצוייר
אי קטן לארוחות בוקר/ערב של הזוג עם שטיח מאריחים מצויירים

מבט מכיוון הדלת למטבח היפה והאי המקסים שיושב על "שטיח" ריצוף מצוייר שניצב גם על קיר הכיריים בגאון


עיצוב פנים בשרון - הבית בלב נתניה


הסלון כולו סבב סביב הקיר אבל חשוב לומר שמהרגע הראשון היה חשוב לשלב את הציורים המדהימים של אבלין על קירות הבית. הציורים האלה נעשו לאחר מות בנה החייל שנהרג באחד הפיגועים הרצחניים ליד קניון השרון בנתניה בעת שחיכה לאוטובוס. בנה אהב לצלם וצילם תמונות מהממות. לאחר מותו היא אספה את הצילומים שלו והנציחה אותם בציורים. יש לה אוסף ציורים לא קטן והיה חשוב לשלב אותם בתהליך.


מבט על הסלון המעוצב

הסלון המעוצב שטיח וילונות ואקססוריז שונים



פינת האוכל והקיר מהצד השני:


קיר מרהיב שמפריד בין פינת האוכל לסלון בשיחוב נגרות גבס ומשרביות

עיצוב פינת האוכל


קיר טלוויזיה בפינת האוכל עם איחסון משרביות מתכת ונגרות בהתאמה אישית

חדר המדרגות עם האריחים המדהימים על הקיר שהשאיר אותנו פעורי פה כשראינו אותם, ומיד החלטנו שהם חייבים להיות על קיר המדרגות:


טפט צבעוני ומיוחד בגרם המדרגות

טפט בחדר המדרגות בשילוב תאורה

ואחרון חביב - שירותי האורחים, עם כיור נטילת הידיים הפצפון שמצאנו כדי להכניס בדיוק למקום:


עיצוב ותכנון מקלחת הורים

31 צפיות
bottom of page