top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים לבית בשכונת הפארק

עודכן: 30 בינו׳


עיצוב פנים למטבח, טפאים ואקססוריז


לא יודעת כמה מכם יודעים, אבל סטיילינג מבחינתי זה הדבר שבסופו של יום אנשים רואים בבית.

מלבד הלקוח אף אחד לא יודע איך הבית היה במקור בדיוק, הם רואים רק מוצר מוגמר.

מה שמדבר בעד עצמו הוא המראה הסופי, הדברים הקטנים שעושים את הבית. זה משחק בין צבעים וצורות, זה לראות פתאום רהיט מהמם ולשלב אותו עם רהיט שכבר קיים בבית, ליצור מראה חדש בלי להרוס קירות קיימים וכאלה. בלי חדרי רחצה חדשים או תכנון מטבח, בלי לשבור ולהרוס שום דבר.. (טוב, אולי רק קצת). סטיילינג זה להשתמש במה שקיים, ולשדרג אותו כמה שאפשר. זה להחליף תאורה בבית, זה לצבוע קירות, זה להחליט על טפט מעניין, ואולי פה ושם לתכנן עבודות נגרות קטנות. זה לבחור כמה פריטי ריהוט ולהוסיף אקססוריז או שטיח חדש, אבל לא להחליף את הכל.

בוא נגיד שתשברו פה איזו קופת חיסכון קטנה, אבל לא ברמה של שיפוץ :) זה נכון שמה שאני אוהבת יותר מכל זה דווקא בתים ישנים שמתוכננים גרוע, ואני במטה קסמים של שרטוט מחדש יוצרת חיים חדשים לגמרי לנשמה האמיתית של הבית הישן והאהוב, אבל לפעמים, סטיילינג טוב, זה כל מה שצריך.


אז איך מתחיל עיצוב הפנים בבית בשכונת הפארק ? בבית של המשפחה היקרה בת 5 הנפשות, היתה בעיית איחסון קשה. נראה שהילדים השתלטו על כל פינה בבית והיה צורך ליצור הגדרת חללים חדשה ומדויקת. הסלון, הוא קודם כל לאירוח מבוגרים, ולכן כל הצעצועים והמשחקים עברו למקומות אחרים.

התכנית נבנתה לפי החללים וגם לכל הקירות הדקורטיביים שאותם רצינו לשדרג, עם הצעות לרכישה של אקססוריז או טפטים אפשריים.


זהו קיר טלויזיה - קונסולה שנקנתה, סולם מדפים, עציצים וצביעת הקיר כולל חלק מהתקרה, בצבע אפור זהה עד כמה שניתן לצבע הקונסולה. הרחבנו משמעותית את קיר פינת האוכל, הזזנו אותה למרכז החלל והחלפנו את גוף התאורה.




הסלון מצידו השני. הספה היתה במקור, אבל את התמונה מעל החלפנו בעבודת ברזל נוצות, את השידה העברנו מפינה אחרת וקנינו מדפי ברזל לטובת בר משקאות חביב, רכשנו כורסא זוגית רחבה בצבע חרדל, שיתן קצת אור וכמובן שהוספנו כריות נוי באותו הצבע. באותה נשימה החלפנו גם את תאורת הקיר וגם את השטיח. כדי להגדיל את פינת האוכל תכננתי להם קיר גבס נמוך וממנו והלאה בחרנו ותכננו משרבייה שנגמרת בתקרה. מפינת אוכל צפופה ושולחן צמוד לקיר, פתחנו את החלל לפינה מרווחת ומוארת. עכשיו הכל נראה מצויין.



עיצוב פנים לבית בשכונת הפארק - הכניסה לבית והמטבח

שודרגו בצורה משמעותית וכללו תכנון נגרות מדויק. המטבח היה מתוכנן בצורה נוראית. מצד אחד עצום בגודלו, מצד שני לא פונקציונאלי בעליל. צד אחד שיש ארוך מדי ולא נוח לעבודה, ובקיר ממול יושבים במרכז הקיר ארונות גבוהים שכוללים מקרר, ארון בילד-אין מיקרו תנור, וארון מזווה בצמוד. אין בכל המטבח כולו מקום לשבת לאכול. מלבד שולחן קטן שהצמידו לקיר, לא היה ניתן לעשות עוד דבר. החלטתי שרק אי יפתור את הבעיה. אבל איך מזיזים את כל העסק של המקרר והבילד אין למקום אחר, כשיש רק שיש? אם רק ניתן היה לחתוך אותו ולהכניס את החלקים האלה לצד השמאלי של המטבח, הכל היה מושלם. וכך היה. יוסי סודרי, הנגר שעובד איתי שנים הצליח לחתוך חלקים מהארונות, לחתוך את השיש, לחבר את הארונות החדשים ומיקם גם את המקרר באותו צד, ומיד נשאר לנו קיר ימני חלק ונקי לעשות בו ככל העולה על רוחינו (ועשינו). בנוסף תכננתי אי ענק, לישיבה נוחה של 6 אנשים וגם איחסון נוסף על חשבון המזווה שאיבדו. נשארנו עם אותם צבעים של המטבח, והחלטנו שניקח טפט מופרע, רק על חצי מהקיר, ונשלב תמונות צבעוניות יפות, ולוח מחיק שרצו עבור הודעות משפחתיות.

בכניסה לבית עיצבנו חלל מזמין (אין כמו שטיח) עם ספסל מקסים שהיה במקור, תלינו מראה מהממת, גוף תאורה מתאים, וארון האיחסון תחת המדרגות פשוט מושלם! כל המשחקים והצעצועים שהיו בסלון, עברו הנה. הכל מסודר ונראה נפלא!

הכניסה לבית



קומת המגורים לפני המהפך:


פינת המשחקים לילדים לפני עיצוב פנים

ואחריו:

כל החלל בקומת המגורים הפך לחלל המשותף לילדים. רכשנו כוורת וקוביות תלויות, פינת ישיבה כיפית לאירוח חברים ואפילו לשינה אם רוצים, צבענו את הקיר בצבע שדגמנו מאחת הכריות, קנינו תמונות וכמובן שפרסנו שטיח כיפי נעים ומלטף. העלינו מעלה את כל הצעצועים והמשחקים שלא רצינו בקומה התחתונה והמקום הזה עכשיו אהוב במיוחד על הילדים. את המשרבייה הנפלטאה הוספנו, מה שייצר מקום יותר אינטימי ופחות פרוץ, משחקי אור וצל נהדרים ויופי של חלל.



עיצוב פנים בחדר השינה הורים. המיטה במקור היתה בגבה אל הקיר הגדול הלבן, ולמרות שאני מעדיפה פחות למקם תחת חלון, הפעם חשבתי אחרת. החלון עם הוילון היה בסיס טוב לראש מיטה, ואת הקיר הגדול פיניתי לדברים אחרים:


חדר המסטר לפני עיצוב פנים
עיצוב פנים לחדר הורים צבע בקיר

עיצוב פנים למסטר תאורה שטיח ווילונות

החדר קיבל שידרוג משמעותי, למרות שנשארנו עם המיטה, השידות והארון. הצבע עשה את האפקט המרכזי, ולו הוספנו את המראה העומדת, את סלי הקש לעציצים, המדף עם הנרות והאקססוריז ושלוש היונים המעופפות בחופשיות. השטיח בנוסף יחד עם וילון, הם הדברים שעושים את החדר לחמים, מלטף ומזמין. לילה טוב ומגורים נעימים.....

25 צפיות
bottom of page