top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

חמשת הטרנדים החמים של 2023 - טפטים

עודכן: 30 בינו׳

טפט דמוי בטון בפינת האוכל

שטח הקירות הוא החלק הכי גדול בבית, ולכן הם מהווים קרקע פורייה בעיצוב פנים הבית. אז כיצד ניתן להלביש את קירות הבית? תמונות, צבע, בריקים (לא, עדיין לא נמאס לי) וכן כן - חבר ישן חדש שבא לבקר ועם התפתחות הטכנולוגיה מביא כל כך הרבה אפשריות מדהימות. כמעצבת פנים אני משתמשת בטפטים כבר מ 2010 ואפילו אצלי בבית יש טפטים במקומות שונים. אבל, כפי שציינתי, התפתחות הטכנולוגיה והמדפסות הביאה לי כל כך הרבה הפתעות ולעיתים אני מרגישה כמו ילדה בחנות צעצועים כשאני רואה את מגוון האפשריות.

אז אם יש לכם קיר לבן שמציק לכם בעיניים ואתם ממש חייבים לעשות איתו משהו, ואם גם אתם מרגישים לפעמים כמו מעצבי פנים ויש לכם מה לומר לעולם, אז כדאי שתקראו את חמשת הטרנדים הכי חמים בעצוב פנים של עולם הטפטים לשנת 2023.

הטפט שגורם לך לומר "דייי עד שלא נגעתי הייתי בטוח שזה בריקים"

טפט בסגנון מתכת חלודה בעיצוב פינת האוכל

אל תאמינו למה שאתם רואים בטפט, זו המגמה ב 2023.

רוצים קיר בריקים, קיר שעם או קיר עץ אבל אין לכם כח לכל הבלגן זה בדיוק המקום לטפט הזה.

ניתן לייצר כמעט כל אווירה שמחפשים ע"י עיצוב פנים נכון ושילוב של הטפט הנכון.

לאחרונה השתמשתי בטפט דמוי בטון חשוף בגלידריה שעיצבתי, התוצאה מדהימה ובגלל שהטפט בתקרה, אף אחד (חוץ ממני ומתקין הטפטים) לעולם לא יוכל לדעת שהבטון החשוף והמחוספס הוא למעשה טפט חלק.


טפט דמוי טיח שליכט בגלדרייה

חמשת הטרנדים החמים של 2023 - טפט אינטראקטיבי

טפט אינרקטיבי

טפט שכנראה יהיה הדבר החם הבא בחדרי הילדים. אז מה זה טפט אינטרקטיבי? מכירים את המשפט שכל הורה אומר לילד שלו לפחות פעם אחת בחיים? "לא לצייר על הקירות!!" לרוב בהיסטריה לאחר מעשה.

אז זהו שמעכשיו מותר. מדובר על טפט שכולו מותאם לציור, והיופי הוא שבקלות ניתן להסיר כשנמאס וגם להחליף בדוגמא חדשה. דרך מצוינת להעסיק ילדים משועממים, וגם לפתח קריאטיביות. והנה שתי מטרות נעלות שהשגנו.

עוד טפט מעניין הוא טפט מגנטי שגם הוא מיועד לאלה שמשעמם להם לראות את אותו הקיר בכל יום, ואוהבים שינוי מרענן בחייהם. עליו גם ניתן להדביק מגנטים מגניבים אחרים של תמונות של הילדים, יצירות מהגן וכן הלאה והלאה. בתור מעצבת פנים זוהי דרך מצויינת לגלות את דור ההמשך :)

חדר עם נוף מדהים ...(אבל לא ממש אמיתי)

טפט עם נוף של הרים מושלגים

יש לכם תמונת נוף מדהימה מהטיול האחרון? פורטרטים נפלאים של המשפחה? הכלב המשפחתי נתפס קורע את כרית הנוצות והצלחתם להנציח את זה בצילום? מעולה (חוץ מהחלק עם הכרית הקרועה)! החידושים בעולם הדפוס הדיגיטאלי מביאים לנו את אפשרות להפוך כל תמונה לפורמט ענק ועוצר נשימה.

אגב, אם יש לכם חדר בלי חלון ותמונת נוף מהממת מ... היא בהחלט יכולה לעשות את העבודה.

טפט מטאלי


שילוב של טפט מטאלי בקיר כח בסלון

המראה היוקרתי שמעניק הטפט המטאלי ממש לא הולך להעלם מהמדפים.

מראה שנשען על הזוהר והיופי של פעם, חזר חזרה לפני כמה שנים כטפט טרנדי, ונראה שילווה אותנו לאורכה של 2023. גם השנה נחגוג עם צבעים כמו: זהב, ברונזה ונחושת.

טפט פרחוני בטירוף

טפט פרחוני בעיצוב הסלון

תשכחו מהטפט של סבתא שלכם, טפטים פרחוניים חוזרים ובגדול ב 2023!

הם מוספים נופך נשי לבית, הם נועזים ודרמטיים.

הקו הפרחוני נתמך בעיקר על רקעים כהים דפוסים גדולים ורוכנים לעבר הלוק האקזוטי.

דמיינו עלי בננה, פרחי היביסקוס, עצי דקל....

טפס דמוי שיש בקיר הפודסט
טפט כחול עם צורות גאומטריות

הכל הולך היום! קחו טפט ושלבו אותו בבית שלכם!


נהנתם מהבלוג? כתבו לנו בהערות למטה.


6 צפיות
bottom of page