top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

הום סטיילינג לדירת פנטהאוז בשרון

עודכן: 30 בינו׳



חלומם של בני הזוג בשנות ה 30 המאוחרות, עם שלושה ילדים קטנים היה דווקא בית פרטי. הם לא מצאו את מה שחיפשו ולכן החליטו לרכוש את דירת הפנטהאוז בבניין שבו הם גרים. המעבר מהבחינה הזו היה קל ביותר. יכלו להיות זמינים לכל אורך תקופת השיפוץ ולהיות נוכחים בכל השלבים המכריעים.

הם הגיעו אליי עם בקשה: הום סטיילינג לדירת פנטהאוז בשרון, ליצור בית חמים ומרווח, המון שטחי איחסון. ביקשו שאעצב עבורם את הדירה שמראש הגיעה במצב די טוב. שמו דגש על תכנון חדרי הרחצה ושילוב נגרות בחדרי הבית. כך זה התחיל, אך בוודאי לא כך הסתיים.

התהליך כולו מלא בלבטים, חששות ותקוות גדולות. לעיתים רבות הלקוח לא מודע לגמרי לתוצאה הסופית שיקבל ולכן ההפתעה היא גדולה ומלאת התלהבות ושמחה לראות את המוגמר.

החלק החשוב ביותר הוא למצוא את אנשי המקצוע המדוייקים, הרציניים והמקצועיים שיבינו את התכניות במאת האחוזים, שתקשורת איתם תהיה ברורה ומדוייקת ושהעבודה איתם תעבור בצורה החלקה ביותר האפשרית וזה בדיוק מה שהיה לנו במקרה הזה. עיצוב ותכנון הבית זו רק ההתחלה, החלק המסובך והקשה יותר הוא להעביר את האינפורמציה הלאה לכל הגורמים הלוקחים חלק בפרוייקט ובזה אסור להקל ראש. כמובן שאנשי מקצוע שרגילים לעבוד איתי גורמים לתהליך להיות קל יותר, אך לא תמיד הלקוחות מבינים את זה לפני שבוחרים ואז צריך לסמוך בעיקר על המזל.


אז מה עשינו בעצם? (הום סטיילינג לדירת פנטהאוז בשרון :)




נקודת הפתיחה היתה עיצוב הסלון. אדייק יותר: עיצוב הפינה המחברת בין הסלון למטבח.

השאיפה שלי היתה ליצור רהיט מאוד מורכב ומיוחד שיחבר בין שני החלקים בצורה מושלמת. לחלק את הנגרות לחלוקות מעניינות שישאירו את כל מי שייכנס פעור פה, וזו בדיוק התוצאה שהתקבלה.

המדפים הפתוחים הכתיבו את ניראות הפינה של הרהיט כולו. הם המקשרים בין שני הצדדים של הרהיט ויוצרים פינה אוורירית ונכונה. גם הגב שלהם עשוי בצורה מאוד מעניינת כיוון שחלק אחד צבוע בצבע בתנור וחלק אחר מחופה בסרגלי עץ אלון שיוצרים עומק ועניין. אותם סרגלי עץ ממשיכים גם לכיוון המראה החצי עגולה ובכך כאילו חותכים אותה משלמותה העגולה.

המראה עצמה מנותקת מהקיר ותחתיה הדבקנו פס לדים שיאיר ויצור הילת אור אחורית מקסימה שתדגיש את תלת מימדותה.

משחק האור ימשיך גם לעוד חלקים בנגרות - לכל אורך הרהיט כלפי הרצפה בחלקו התחתון וכלפי התקרה בחלקו העליון, מה שגרם לכל הדבר להיראות מנותק ורב מימדי.

מצידה השני של הטלוויזיה התלויה תוכננה גם ויטרינת זכוכית שקופה עם מדפים לתצוגה, שגם היא מוארת משני צידיה הפנימיים בעזרת שני פסי לד (מלמטה ועד למעלה).

בחלק התחתון תכננו מגירות רחבות לאיחסון בלתי ניגמר כמעט, ובחלק העליון ארונות הנפתחים בלחיצת טאץ'. על הארונות ביקשנו לחרוט בסי.אן.סי. פסים דקיקים לכל אורכם, הידיות אינטגרליות והמראה הכללי נשאר נקי ומהודר.

כמובן שאת המדפים הפתוחים וויטרינת הזכוכית מילאנו באקססוריז מקסימים שרכשנו יחד מ"פלורליס" בכל הצבעים שאותם תכננו גם לרהיטים נוספים שרכשנו לבית - צבעי אדמה וטבע - ירוק עמוק, חמרה, חרדל ובנוסף - עציצים שונים, ספרים ואגרטלים מפוסלים.


עיצוב נגרות מותאמת אישית הפרדה דקורטיבית בין פינת האוכל לשירותים
הום סטיילינג לדירת פנטהאוז בשרון

עיצוב פינת האוכל והקיר החסר:

הקיר שנותן בסיס טוב לפינת האוכל שבתמונה, לא היה במקור. כשאני מתבקשת ליצור עיצוב של הום סטיילינג או הלבשת בית, אני חייבת להיכנס לפעמים גם לתכנון קירות וגם לחשמל ותאורה. אם אני מגלה שמשהו לא נכון מבנית או יכול להיות מתוכנן בצורה טובה יותר, אני לא משאירה את הדברים כפי שהם ופועלת כדי לשנותם. זה הפלוס שיש לי בתור מעצבת פנים. זה לא רק לבחור צבע, ריהוט ואביזרי נוי בהום סטיילינג, זו גם היכולת לתכנן נכון חשמל, תאורה או קירות להריסה ובניה כשיש בזה צורך תוך כדי התהליך. הקיר הזה גם איפשר בעצם את הסתרת שירותי האורחים שעומדים ממש מאחורי הקיר. הכניסה לשירותי אורחים בעיניי חייבת להיות מוסתרת ופרטית ולא גלויה לכל המתארחים בסלון או בפינת האוכל ולכן פתרתי שני דברים בעזרת הקיר:

מצד אחד מצאתי את הדרך להסתיר את השירותים ומצד שני יצרתי אורך לטובת הרחבת איזור שולחן האוכל שבמקור איפשר שולחן קטן יותר. הקיר הזה גם איפשר לי לתכנן רהיט נגרות נוסף לטובת איחסון לפינת אוכל (כלי הגשה, צלחות וסכו"ם לאירוח, מפות, פמוטים, כוסות יין) ושאר דברים שלא חייבים להיות בשימוש המטבח היום יומי, כאשר מצידו השני של הקיר תכננתי רהיט נוסף כארון מלתחה עבור תליית מעילים, נעליים, מיקום מטריות בחורף, כובעים וכל מה שקשור ליציאה או לכניסה לדירה.

מבט לכיוון צידו השני של הקיר, דלת השירותים והכניסה לבית:

בנייה ונגרות ואקססואיז במבואת הכניסה

את המטבח קיבלנו במקור ולא שינינו הרבה, אלא הוספנו שלוש תמונות שבמקרה היה לזוג בבית והתאימו בול בצבעים שלנו, רכשנו מדפים שחורים וצנצנות זכוכית ליופי, הוספנו כיסאות בר בצבע חמרה, כמו גם הכורסא בסלון (מהחנות "סימפלי ווד"), החלפנו את כל גופי התאורה (מהחנות "לייט דיזיין"), חיפינו את הרצפה בפרקט אלון טבעי (מהחנות "יוריסטה סנטר") הוספנו פנלים פולימריים בצבע לבן, והוספנו כמובן אביזרים מרחבי האינטרנט כולל השטיח המקסים בסלון. הידיות של כל הארונות נרכשו מחברת "דומיסיל" הוילונות בהזמנה ע"י חברת "וילון ישיר" ובסך הכל התוצאה יצאה מדויקת לפי התכניות.


עיצוב פנים לחדרי המגורים:


התחלתי מהמשרד הביתי, בו יעבדו שני בני הזוג ברוב ימי השבוע ואיפשרנו מקום לכל הצרכים שלהם, כולל תכנון ממוקסם של שני שולחנות נפרדים לכל אחד ספייס משלו, ארון איחסון סגור ופתוח עם מקום למדפסת, לתיקיות וכל האיחסון הדרוש להם עבור ניהול המשרד והבית.



מעבר לנגרות היפה, שיחקתי בגאומטריה מעניינת על הקיר בצבעים מונוכרומטיים. על הקירות גם יתלו תמונות משפחתיות, תעודות התמחות ואוניברסיטה ויוסיפו את הפן האישי שלהם כמשפחה לחדר המאוד מואר ומזמין זה.


עיצוב מקלחת הורים


את חדרי הרחצה בבית המשכתי באותו סגנון. טיפ קטן לעיצוב - התחילו מידיות מעניינות ותכננו את הנגרות סביבן. הידיות הן האקססוריז או התכשיטים של הארון, ולמרות שברוב המקרים משתמשים בידיות אינטגרליות, השילוב של ידיות מיוחדות בחלק מן הנגרות עושה את העניין הגדול.



חדר הרחצה של סוויטת ההורים יצא פשוט נפלא. איזור איחסון מצויין יחסית לחדרון קטן שכזה, שילוב תאורה מעניינת גם במקומות קטנים, לא פחות חשוב ממקומות גדולים. יש לנו בכל מקום תאורת אווירה, תאורת שטיפה כללית ותאורה ממוקדת לאיזורי הפנים. כך אנחנו בעצם מכסים את כל האפשרויות.


עיצוב פנים לחדר רחצה מרכזי


את חדר הרחצה המרכזי של הבית שהוביל למרפסת כביסה פתחנו לחדר אחד גדול - ועל כן גם לכאן נכנסתי בעבודת תכנון: יישור תקרה שהיתה בשני גבהים שונים בשל מיקום מנוע המזגן, שינויים בחשמל ותאורה, החלפת חלון בשל הקטנת מידותיו, כדי שלא יפריע לנגרות איזור הכביסה המתוכנן בדיוק כפי שהתאים לבני הזוג (שלוש מגירות לצבעי בגדים שונים, מקום לאיחסון מטאטא, דייסון ואיזור מכונת הכביסה והמייבש). הם ביקשו גם אמבטיה קטנה בשביל הילדים, והכל יצא פשוט מהמם! שימו לב לידיות שנראות כמו רצועות עור, אך עשויות פלדת אל חלד.


חדר השינה של הבנות הוא החלק הצבעוני בבית כאשר הרעיון היה ליצור עיצוב רך והומוגני, אך לא ילדותי מדי. כדאי תמיד לחשוב על עיצוב פנים שיחזיק לכמה שנים טובות ולא עיצוב חד פעמי שיימאס אחרי שנה. הצבעוניות רכה מאוד ולא מעיקה, כל שאר הרהיטים לבנים כדי לא להעמיס יותר ממה שאפקט הקירות יוצר, והארון מתוכנן כך שיתאים לשתי הבנות שבהמשך יתפצלו לשני חדרים נפרדים. כל הרעיון היה ללכת על אפקט קשתות עפ"י הדפס שאהבו, כך הזמנו גם את התמונות וכך זה התקבל:



עיצוב פנים לחדר המסטר


עיצוב חדר השינה של ההורים היה מורכב קצת יותר. את הארון הם העבירו מדירתם הקודמת, אבל החלון לא היה ממורכז למיטה. חשבתי מה ניתן לעשות ועלה לי הרעיון - אשתמש בצבע קיר כדי ליצור סימטריה וכך אצור אשליה אופטית שכזו.

אחרי שהוספתי את הפס הצמוד לחלון וכשראיתי את הארון, החלטתי להשתמש בזה כקונספט לחדר כולו והתחלתי ליצור פסים. כמובן שהוספנו את המדפים, האקססוריז, השטיח, הוילון, כיסוי המיטה והכריות, וכבר החדר הפך להיות שיקי ומלא סטייל:



עיצוב פנים לחדרי ילדים


אחרון חביב באמת - חדר המשחקים לילדים. הילדים הם חלק מהותי מאוד בבית והיו שותפים מלאים בהרבה מההחלטות. חשוב היה להורים לתת לילדים ביטוי עצמי, במיוחד לגבי החדרים שלהם והרצונות שלהם וזה אכן בא לידי ביטוי, שימוש בטפט מהמם מ"יוריסטה סנטר" תכנון ארון שיתאים לחדר, גם בבחירת הצבע הירקרק המושלם שבחרנו וגם בשילוב העץ והצבע יחד. הילדים מאושרים וזה העיקר:


עיצוב חדר הילדים יצירת איחסון פתוח וסגור

עיצוב חדר הילדים מתקני ספוט טפט חיות ונגרות

הפרויקט הזה היה מקסים בעיניי. ההערכה של הלקוחות שלי כלפי העבודה והמקצוע. הם ליוו מקרוב את כל הפרויקט. שיתוף הפעולה מול אנשי המקצוע, הדיוק והבדיקה המפורטת של כל העבודה התנהלה בצורה מעולה. ההקשבה להצעות שלי ולהמלצות שלי, בנוסף לתחושת הביטחון והאמונה בכך שהרצון שלי הוא באמת ליצור להם את הדירה המושלמת עבורם גרם לזה שהפרויקט יעבור הכי חלק מבחינתנו, ואין ספק שהם מאושרים עד הגג. כמה סיפוק, גאווה ושמחה אני מרגישה. הצלחנו!

145 צפיות
bottom of page