top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

טרנדים בעיצוב פנים 2023 - תאורה

עודכן: 30 בינו׳


אם התפיסה שלכם לגבי עיצוב תאורה בבית שלכם היא שחבל להשקיע זמן וכסף על משהו שהוא טרנדי, גחמני ועם חיי מדף קצרים, כדאי שתחשבו מסלול מחדש.

עובדה חשובה: טרנדים משמשים לא רק כאינדיקציה על היכן שנמצאת תעשיית התאורה ולאן היא דוהרת, הם גם מצביעים על החידושים הטכנולוגים והיצירתיים של עולם העיצוב.

אני באופן אישי לא רואה שום עיצוב כמושלם ללא עיצוב התאורה ולכן אספתי עבורכם את הטרנדים המובילים ב 2023 כדאי שתראו את הכל באור הנכון.

עיצוב תאורה בצורה מינימליסטית עם לדים

נורות לד מוטמעות בתוך הנמכת הגבס
גופי לד בקו תקרה - מינימום ניראות


צילנדרים לתאורה מדוייקת וגופי תאורה קטנים לקיר עיצוב הילה קול
צילינדרים לתאורה מדוייקת

אזורים שמעוצבים בצורה מודרנית ועכשווית (אבל לא רק) ויש בהם צורך ביעילות גבוה ואסתטיקה, מאופיינים בדרישות ייחודיות כאשר מדובר בתאורה. אם זו בדיוק הסביבה שאתם מחפשים לייצר לעצמכם, אתם הולכים להתאהב במגוון מנורות הלד שיש היום בשוק. טכנולוגיית הלד מאפשרת עיצוב תאורה עדין ויכולת ליצור דפוסים נקיים, לעיתים נסתרים, כל זאת תוך חסכון באנרגיה.

תאורת הלד היא הטרנד הכי חשוב והיא אינדקטור ראשי בכיוון אליו צועד עיצוב התאורה.

טרנדים בעיצוב פנים 2023 - חוזרים למודרני של פעם

אם יצא לכם בזמן האחרון לאכול במסעדה יותר עכשווית או לצפות בסדרה "מד מן" אתם כנראה מודעים לעובדה שעיצוב פנים מודרני של אמצע המאה נמצא בכל מקום. בשנת 2017 הסגנון יהפוך נפוץ יותר בתחום עיצוב התאורה ויגיע עם קווים וצורות מרגיעות ונקיות. המעניין בתאורה המודרנית של אמצע המאה היא שלגופי התאורה יש איכויות אייקוניות ונצחיות לעומת המון טרנדים שפשוט נעלמו. בחירה נכונה בעיצוב תאורת פנים ישאיר את החברים שלכם המומים, לטובה כמובן.

אל תשכחו את המפסק (או יותר נכון למה שעוטף אותו)


מפסק התאורה הופך פריט עיצובי ולא רק פונקציונלי

אנשים שאינם מעצבים, וכן אני מודה גם מעצבים, לא ממש מתייחסים אל המפסק כפריט עיצובי ולכן ברב המקרים הוא לא תופס חלק בעיצוב הבית. זה ממש חייב להשתנות. למרות שהמפסק נחשב כאלמנט פונקציונלי יותר מפריט עיצובי הוא יכול, כמו כל פריט עיצובי בבית, לשדרג או לשנמך את תפיסת עיצוב הפנים של הבית.

הטרנד החם במפסקים נוטה לכיוון העיצוב המודרני, מצד אחד מינימלי ומצד שני בולט. הצבעים הבולטים הם לבן, אפור ומטלי. לא יודעת מה אתם הולכים לעשות עם זה אבל אני כבר מדמיינת עוד חלקים לפזל הנפלא של עולם העיצוב.

הכל זהב הכל זהב

מנורת שולחן מוזהבת


לאחר תרדמה לא קצרה הזהב חוזר ובגדול! הדרישה לזהב מגיע הן מצד מעצבי הפנים והן מצד הלקוחות. הזהב מאפשר הרכבות יחודיות, מעניק עומק, חום וגוונים שמעוררים את הדמיון וכמובן את תשומת הלב של כולם.

הדבר הנפלא בזהב כאלמנט עיצובי הוא היכולת לשלב ולהתאים אותו עם מתכות אחרות כגון כסף וברונזה כדי ליצור מראה שיכבתי ומושלם. בנוסף, כל היצרנים הגדולים של גופי התאורה ממש דוחפים קדימה את כל מה שקשור לאלמנטים מתכתיים, בין אם מדובר על תאורה או אלמנטים משלימים אחרים, כך שאפשר להיות רגועים שהטרנד הזה ממש לא יעלם בעשור הקרוב וכן שמגוון אפשריות הבחירה יהיה גדול.

עיצוב תאורה תעשייתי

מנורה תעשייתית - גלידריית אלדו
גוף תאורה המחובר לקיר בסגנון תעשייתי

מנורה בסגנון תעשייתי

עיצוב תאורת פנים בסגנון תעשייתי הוא טרנד שנמצא איתנו כבר תקופה, אבל גם הוא הולך וצובר תאוצה בשנת 2023. הדרך הטובה ביותר להשתמש בתאורה מהסוג הזה הוא כדי לנסות וליצור מראה יותר מחוספס. אז דווקא בבתים מאוד "נקיים" במראה, וכשהעיצוב מהודק ופשוט, להכניס כמה פרטים כאלה שהם יותר גסים ותעשייתיים במראה שלהם יכול ליצור איזון ועניין רב. תחשבו על שילוב של ספות בד רכות עם מנורות חשופות, על ברזל בסגנון קצת חלוד, על מנורת שולחן עם זרוע מתכווננת (גם כזו שרואים בה את הקפיצים בצדדים), שתמיד הכרנו אותה על שולחנות משרדיים בשנות ה-80, מתנוססת בגאון פתאום מאיזה קיר בסלון. כמה מפתיע ומעורר השראה. פה אנחנו יוצאים מהקופסא ויוצרים עניין ואת עיצוב הפנים המלא. אנחנו מנסים לצאת מהקופסא כמה שיותר, למצוא דרך לצאת מהסטים. לא עוד סט סלוני של שלושה חלקים, כי את זה כל אחד יכול להרכיב. אם לוקחים מעצבת פנים (או מעצב פנים לצורך העניין), בואו נפרוץ כמה מחסומים וניצור נקודות התבוננות חדשות שלא חשבתם עליהם, כי אחרת, מה כל הטעם?


7 צפיות
bottom of page