top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

לגור גבוה מעל הים עיצוב פנים במגדל יוקרתי בקומה ה-20 בנתניה

עודכן: 16 באוג׳ 2023

מיכל וצורי, זוג יוצא מן הכלל. היא רגועה, חייכנית, ביישנית רכה ועדינה. הוא נמרץ, זז בלי הפסקה, מדבר בקום רם - פצצת אנרגיה. היא אוהבת את הבית הנעים, החמים והכפרי, הבית המפנק, העוטף והמשפחתי. הוא אוהב את המודרני, החדש, הנוצץ והמרשים ביותר. והשאלה - איך מחברים בין שניהם? זה מה שעבר לי בראש כשניסיתי להכיל את האופי שלהם ולייצר להם עיצוב פנים מיטבי שיתן לשניהם את המקום הזה שכשיפתחו את דלת דירתם, שניהם ירגישו שהגיעו הביתה.

עיצוב פנים בסלון בנתניה

הם פנו אליי לפני יותר משלוש שנים, קנו דירה במגדל שעתיד היה להיבנות בהמשך לרחוב בו הם גרו. תהליך עיצוב הפנים לשינויי דיירים הוא תמיד ארוך, מסועף, מסובך ומתיש. צריך להתמודד עם כל כך הרבה בעלי מקצוע שמטפלים בו זמנית בעשרות דיירים, צריך לבדוק שהכל תקין, לחזור שוב ושוב על אותן תכניות, לתקן, לשנות ולהיות בפוקוס כל פעם כשמתקשר האדריכל שאמון על שינויי הדיירים (פעם בכמה שבועות), להתאפס על מה הוא מבקש, מה הוא שואל, על איזה חדר הוא מדבר ומאיזו סיבה.

התהליך לא פשוט, אבל ככל שהזמן מתקדם כך גם הבית נבנה - פשוטו כמשמעו, העיצוב מתכנס ולאט אנחנו מבררים, בודקים, בוחנים אפשרויות של ריצוף, מטבחים, חיפויים לחדרי הרחצה, בחירת סניטציה, בודקים צבעים, צורות וכל זה תוך ניסיון לקלוע לטעמם של שני בני הזוג שכאמור, די חלוקים.

עיצוב הסלון בדירה בנתניה

לפני הכל התכנון האדריכלי. הזוג גר עם בת הזקונים - נערה מתבגרת, כשילדיהם הבוגרים עזבו את הקן. הדבר איפשר להם להפוך דירת 5 חדרים לארבעה. החדר הצמוד לסלון היה אמור להיות פתוח לחלוטין, אך צורי ביקש שאם יום אחד יחליטו אחרת, אפשר יהיה להחזירו למצב הקודם מבלי לעשות יותר מדי בלאגן. כך עשינו.

השארתי להם בעצם קיר אחד שיהפוך להיות מן "אי" בין שני חללים. החלק הימני (בתמונה מעלה), הסלון המרכזי לאירוח.

חדר טלוויזיה מורד מהסלון על ידיד קיר דקורטיבי

חלקו השני הוא חדר טלויזיה (שיהיה לנכדים), עם ספה נפתחת, ארון לאיחסון, מידוף דקורטיבי ואיזור עבודה - שולחן מחשב קטן בפינה, כי כל בית צריך אחד כזה.

החלק המקשר היו סרגלי העץ של הנגר המוכשר אחמד חסן מנגריית א.ר.ח (כמו כל שאר פרטי הנגרות ברחבי הבית), שיצר קיר במיקשה אחת ונראה בעצם מכל פינות הדירה. גם את הקיר השני (קיר המחשב) ביקשתי לעטוף באותה הדרך, כך שיהיה ברור לאן זה שייך.

בין לבין תכננתי מידוף שיתן גם מענה לאקססוריז שונים וצבעוניים להניח עליהם ושיכניסו חום לדירה הקרירה עם ריצוף גרניט פורצלן שחור דרמטי עם עורקים לבנים שיוצר אפקט וואו מטורף ברגע שנפתחת הדלת.


עיצוב פנים לדירה בקומה ה 20 בנתניה

את המטבח תכננתי הפוך מכל שאר הדירות במגדל (או לפחות זה מה שאמרו, אלה שבאו לבקר ולראות את הדירה הזו, והם עלו בהמוניהם לראות את הפלא...) ואין ספק שהוא יצא מוצלח כל כך. קיר הארונות הגבוהים חבוי כך שלא יפריע לחלל ומה שיראה ברובו יהיה איזור עבודה ארוך ונקי, הצבעים אפורים גרז'יים חמים ונעימים, המטבח פתוח ומשלב מדפי עץ גם כן, כיסאות בר בגוון חרדלי שישבור את הצבעים המונוכרומטיים, יחד עם כורסאות חמרה והים הכחול, יש לנו כמעט שלושה צבעי יסוד.

עיצוב פנים למטבח בנתניה
עיצוב פנים בשרון - המטבח

גופי התאורה של קמחי אור-יה יצרו חיבור מדויק לכל הקווים המעוגלים והמרובעים. ניגודים נמשכים כבר אמרנו? כפי שבני הזוג היו שונים בהעדפותיהם, כך גם היו שילובים כמעט בלתי אפשריים שהתחברו יחד:

מזג האוויר הישראלי הבהיר בד"כ מול הריצוף השחור והדרמטי, צבעים מונוכרומטיים מול צבעוניות עליזה, ריבועים מול עיגולים, קור של בטון מול חום העץ. איזון זו התשובה לכל.

שידה מעוצבת בנגרות אישית

חיפוי קירות בעץ

עיצוב כל פינה בסלון

עיצוב פנים לפינת הטלוויזיה

עיצוב נקי ופשוט בסלון

וכמובן חדרי השינה שעשו שינוי כיוון של 180 מעלות ממראה החלל הציבורי. מה? כל דלת שפותחים היא הזדמנות לגלות עולם חדש של שלווה, לא? זה בדיוק מה שחיפשו הדיירים.

חלל אינטימי, רך ונעים, בדים רכים ובהירים, רצפת פרקט ומקום להרגיש שקט אמיתי מול הים הכחול והמהמם שנשקף מכל חלונות דירתם.

עיצוב פנים לחדר המסטר עם נוף לים

עיצוב פנים במגדל יוקרתי בקומה ה-20 בנתניה - הכחול בחלון מגיע עם הדירה.

חדר המסטר בקומה ה 20 נתניה

עיצוב חדר הורים

מבט במראה אל חדר ההורים

חדרי הרחצה הם פינוק כיפי בפני עצמו. שלושה חדרי רחצה שונים אחד מהשני, כי לכל מקום צריך שתהיה תחושה וחוויה משלו:


עיצוב מקלחת בחדר המסטר

חדר השינה של ההורים

מבט צד אל מקלחת ההורים לאחר השיפוץ

עיצוב פנים בשרון - חדר הרחצה המרכזי


ואחרון חביב החדר של הבת המקסימה שלהם. נערה שקטה במשקפיים שגרה לה ביחידת המתבגר עם חדר רחצה צמוד בשבילה. היש טוב מזה?


עיצוב חדרי ילדים

הקשר שנוצר במשך כל הזמן הזה, היה קשר חם, עמוק ומלא אהבה. עברנו יחד מהמורות רבות בגלל בעלי מקצוע כאלה ואחרים, בגלל דברים שלא נעשו בתכנון, למרות שנבדקו ואושרו כל כך הרבה פעמים. מאות שעות של ישיבה על המחשב, בדיקות, חיפושים, תהיות, שינויים, שינויים ועוד שינויים. פגישות שטח, ליוווי יומי לבחירות כל המוצרים, הרהיטים, חיפושים באינטרנט של אינספור אקססוריז, כריות, תמונות, כיסויי מיטה, שטיחים, כיסאות, וילונות, מקלחונים... בית הוא עולם ומלואו, ואין ספק שצורי ומיכל יכולים לשבת בביתם רגל על רגל, לארח את המשפחה והחברים ולהגיד בפה מלא שהם פשוט על גג העולם!

שיהיה לכם רק טוב אהובים שלי.


תודה רבה לצלם שמלווה אותי כבר פרוייקטים רבים וצילם את התמונות הנהדרות האלה - עידן גור הנפלא!

81 צפיות
bottom of page