top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים בשרון - מעברים ושינויים

עודכן: 3 בספט׳ 2023

מכפר סבא להוד השרון מבית פרטי לדירה


וואו, כמה חיכיתי לצילומים האלה. אחת הדירות המיוחדות. אנשים שואלים אותי למה אני לא מצלמת הכל והתשובה היא מאוד פשוטה. הפרוייקטים המצולמים שלי, הם רק אלה שהלקוחות באמת באמת סמכו עליי ונתנו לי את החופש לבחור. לסמוך עליי זה לא אומר ללכת אחריי בעיניים עצומות. כלומר, אין שום סיבה שלקוחות שלי יעשו משהו שהוא לא לטעמם, רק כי הצעתי אותו. יש לא מעט אנשים שמבינים את מה שאני מראה להם, חווים את דעתם, ואם זה לא מתאים להם, נמשיך בחיפושים. למצוא את הדבר הנכון, המראה הנכון, הצבע או הצורה הנכונים. גם ברמה הפרקטית - כי מאוד חשוב לי שיהיה להם נוח ומאורגן, וגם ברמה העיצובית - מאוד חשוב לי שזה ימצא חן בעיניהם והם יהיו שלמים. הבעיה מתחילה עם אלה שלא מבינים או לא רואים בדימיונם את המוצר הסופי. בשלב כלשהו אם אתה מבין שאתה לא מבין, אתה צריך להניח למי שמבין ואותו שכרת לעבודה לעשות את העבודה עבורך (כמו כל בעל מקצוע אחר - אינסטלטור, רופא שיניים, עורך דין או מוסכניק). כי אין דבר גרוע יותר מהרגע שבו אחרי אלפי הסברים, תמונות והדמיות, אני מרימה ידיים. אלה גם הפרוייקטים שיוצאים לא טוב, אני לא גאה בהם וגם לא מצלמת.


הזוג המהמם הזה כבר פרש לפנסיה, ורצה לעזוב (כמו הרבה אחרים) את הבית הפרטי והגדול לטובת דירה גבוהה עם נוף ומרפסת שמשקיפה למרחב. כמו רבים לא היה להם צורך בהרבה חדרים בבית (6 במקור), כך שהם רצו להגדיל את הסלון וליצור חדר טלויזיה נפרד אך משולב יחד, ולהגדיל את חדר ההורים לסוויטה מפנקת עם איזור קריאה. חדר אורחים אחד השארנו כפי שהוא וחדר הממ"ד הפך למשרד.


במקור מדובר בדירת קבלן שהם קנו מוכנה. את המטבח, הריסת הקירות ובניית הקירות תכננתי עבורם. את כל תכניות החשמל, הנמכות התקרה והתאורה כמו גם בחירת הריהוט, תכנון הנגרות בכל הבית והקירות הדקורטיביים. בסוף בחרנו יחד את האקססוריז, השטיחים, התמונות והפסלים. והנה זה בא:



מבט על הסלון ופינת האוכל התאורה ופס הניתוק בתקרה בדירה מעוצבת

אז הלכנו על סגנון שונה ב 180 מעלות מהבית הקודם שלהם. הם ביקשו פחות. פחות עומס בספרים, פחות עומס בתמונות, בשטיחים. שיהיה מאוורר, צבעים מונוכרומטיים יותר (אוהבים מאוד אפורים), אבל חייבים לשלב עץ כי אי אפשר לוותר על החמימות שלו. יצרתי להם פס ניתוק דקורטיבי בתקרה צבוע שחור.


הם שאלו למה? ואמרתי - כי זה יצא נהדר. זרמו. יצא נהדר (-:


מבט על הסלון המעוצב הספרייה והוילונות החמימים

עיצוב פנים לסלון אקססוריז

עיתוב הסלון בדירה בנתניה תאורה אווירה על הקיר


את קיר פינת האוכל רציתי להדגיש, כי זה הדבר הראשון שיראו כשנכנסים הביתה. אז לקח לנו קצת זמן ובסוף מצאנו את הטפט המושלם.



עיצוב פנים לפינת האוכל תאורה מונמכת וטפט

שילוב הצבעים בעיצוב הסלון ופינת האוכל

עיצוב פנים לפינת האוכל וקיר נגרות להפרדת הסלון וחדר הטלוויזיה

עיצוב פנים בפינת האוכל

תכנון המטבח במקור:

תוכנית מטבח


והנה מה שיצא בפועל בסמגל:



דלפק וכיריים במטבח עם ברז למילוי סירים

מבט צד על מטבח מעוצב


תכנון ארון המלתחה בכניסה:



תכנון קיר הטלויזיה המהמם עם יוני, המעצב הסופר מוכשר, הבעלים של Matab Design שעבד מול התכנון שלי ועשה עבודה מהממת שילוב עץ וצינורות ברזל - יצירת אמנות אמיתית. קיר דו כיווני שיוצר מחיצה ומשמש מצד אחד מקום לטלויזיה בחדר טלויזיה שפירקנו בו את הקירות ומצד שני, קופסאות מידוף לטובת חפצי הנוי ואוסף הפילים של פראן שהיה לה מאוד חשוב להציג.



תוכניות נגרות לספרייה וקיר טלוויזיה משולב


הספריה והחלק האחורי של קיר הטלוויזה יוצרים מעבר מהמם

נגרות במסדרון אל החדרים

עיצוב פנים בשרון - הספריה האחורית מול קיר הצינורות המופלא. בספרייה שולבו קופסאות מתכת כדי לדבר באותה שפת חומרים:


סיפרייה מעוצבת בשילוב עץ ומתכת

עיצוב המשרד הביתי בשילוב קיר העץ הממוחזר יצר מראה חד פעמי:


תוכנית לעיצוב המשרד

המשרד הבייתי המעוצב קיר מעץ ממוחזר מדפים בשילוב מתכת


והנה חדר השינה הענק והמהמם, גם בו הנגרות בניצחו של יוסי סודרי הנגר: קיר הטלויזיה וארון הבגדים



עיצוב חדר שינה מסטר מבט מהצד

קיר טלוויזיה מעוצב בחדר המסטר

ארון קיר בנגרות מותאמת אישית בחדר שינה הורים

פינת קריאה בחדר ההורים

ואחרון חביב - חדר הרחצה המפנק:


עיצוב פנים למקלחת בחדר ההורים

28 צפיות
bottom of page