top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב מקלחות ושירותים - המפתח לחווית רחצה מושלמת

בעידן המודרני, עיצוב שירותים ומקלחות הפך להיות הרבה מעבר לפונקציונליות בסיסית. מעצב פנים בשרון ידע לקחת את השטח הנתון קטן או גדול, לקחת בחשבון את כל האלמנטים המפריעים - מיקום הקולטן בבניין או מיקום בריכת הביוב בבית הפרטי, האם יש מקום להתנהלות תקינה בחדר והאם כל האלמנטים עובדים ללא הפרעה בין האחד לאחר. אני רואה כמה חשוב לתכנן את חללי הרחצה האלה בצורה נכונה ומושכלת כדי ליהנות מחוויה מפנקת ונוחה.



אחד הדגשים החשובים בעיצוב מקלחות הוא יצירת נישה בתוך הקיר - במידה ויש את המקום כמובן - וזה כדי למנוע את תליית המדפים החיצוניים שלרוב נראים זוועה אחרי שנה-שנתיים, שילוב ספסל ישיבה תמיד יעשה נעים לעין וגם נחמד פונקציונלית. פתרונות כאלה מאפשרים לכם להתפנק במקלחת רחבה ונעימה, עם אפשרות להתקין ג'טים שיעשו לכם מסאז' מרגיע בזמן הרחצה. בנוסף, מקלחת זוגית יכולה ליצור אווירה רומנטית ומיוחדת (לא לשכוח להדליק כמה נרות).




כשמדובר בעיצוב שירותים חכם, אני ממליצה תמיד להפריד את נקודות המים - אינטרפוץ אחד לראש הגשם ואינטרפוץ נפרד למזלף. גישה כזו נוחה הרבה יותר ומונעת בעיות צנרת עתידיות. היום גם רוב לקוחותיי בוחרים למקם אינטרפוץ לצד האסלה לשטיפה אינטימית. בשירותי ילדים, אמליץ לבחור בכיור שקוע כחלק מהמשטח הכללי במטבח - זה נראה נקי ואסתטי יותר.





אפשרות מפנקת נוספת היא הכנסת מחמם מגבות לחלל כי אין כמו לשלוף בימי החורף מגבת מחוממת שתלטף את הגוף. חשוב גם לתכנן היטב את מיקומי שקעי החשמל ולאפשר גישה נוחה לחלון. בבחירת ריצוף לאזור המקלחת, אני אוהבת קרמיקה או גרניט פורצלן בגדלים קטנים יחסית, עדיפות ל 60/60 ס"מ ולא יותר, אלא אם מרצפים את המקלחון עצמו בריצוף שונה או שיוצרים שיפועים טובים (דרוש רצף מצויין) ואז בהחלט אפשר להגדיל את האריחים. זוכרים את האריחים בגדלים של סביבות מטר רוחב על 240/260/300 ס"מ רוחב שצילמתי באחת החנויות בדן דיזיין סנטר ברחוב הלח"י בבני ברק?אם יש תקציב, אין כמו חיפוי אחיד עד כמה שניתן כדי למנוע פוגות, ואז כל משטחי הקיר נראים אחידים לחלוטין והחוויה - גם אחרי שנים רבות, היא המוצלחת ביותר הקיימת. יש כמובן כל מיני אפשרויות שונות לטייחים שונים שאפשר להחליף בהם את האריחים, אבל זה לבלוג אחר. כמעצבת פנים אני מתנגדת לריצוף דמוי פרקט בתוך המקלחון, זה אף פעם לא יוצא מוצלח במיוחד. טרנד אהוב עלי בעיצוב שירותים הוא יצירת אחידות ורצף בין הריצוף לחיפוי הקירות - זה נותן מראה נקי ומלונאי יוקרתי. הפוקוס העיקרי נשאר על ארון הכיור המעוצב כרהיט, התאורה המיוחדת והברזים שיכולים להראות ממש כמו תכשיטי קיר מרהיבים.






אם מדובר בשירותי אורחים או הורים, כיור מונח יכול להיות אופציה מעניינת בהרבה מכיור שקוע כפי שהמלצתי במקלחות ילדים. הכיור המונח יוקרתי בהרבה ונראה כמו קערה שמונחת על שולחן. כלומר בעיצוב מקלחות ושירותים אנחנו משתמשים באלמנטים שנותנים לחדר הרחצה משמעות גדולה יותר מסתם חדר פונקציונלי. הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית כולו. זה יכול לכלול כיורים צבעוניים, מבריקים או מאטים מציעים אפשרויות רבות ליצירתיות בעיצוב פנים בשרון.






סוגיית עיצוב השירותים והמקלחות חשובה מאוד לחוויית המגורים הכללית שלכם. היא דורשת תכנון קפדני אך גם מאפשרת ביטוי אישי ורהוט מרשים. אשמח לעזור לכם למצוא את הפתרונות המושלמים בעיצוב המקלחות והשירותים בבית שלכם.

42 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page