top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים בשרון


אל המשפחה הזו הגעתי בעקבות המלצה של האחות הגדולה וכמה שמחתי להכיר אותם. משפחה מהממת ומקסימה. האישה בהריון עם ילד רביעי, הבעל מלא חיים ושמחה, וכל כולם אנרגיה חיובית. השיח נע סביב אהבה לאנשים ולאירוח, על כמות החברים שמקיפה אותם ועל הרצון להגדיל את הבית על חשבון שטח מקורה שנותר ללא שימוש, כדי לאפשר חדר נוסף לילד שעתיד להיוולד. בנוסף, יצירת סוויטת הורים גדולה ומשמעותית (וגם קלה לגישה) בקומת הקרקע.

זה מה שכולנו מבקשים בסופו של דבר, להתרחק מרעש הילדים, לקבל פרטיות, וגם לחשוב על עתידינו בלי הצורך להחליף בית בגיל מבוגר.

מטבח


את המטבח המיושן המצופה פורמייקה חומה, החלפנו במטבח חדש בצבע שמנת בהיר שהתארך עוד לכיוון פינת האוכל הישנה. הגדלנו את שטח השיש והוספנו את האי הענק שייתן מענה לאיחסון נוסף, וגם מקומות ישיבה לששת דיירי הבית. הוספנו יחידות עץ אלון שישתלבו עם משטח האי ועם איזור הסלון. הוספנו את העץ גם כמגירות קטנות לאיחסון ובעיקר בתור יחידה פתוחה שמתפקדת כיחידת בר. עיצוב הפנים במקרה הזה הוא עונה להגדרה "עיצוב כפרי עדין" שכל כך הרבה אנשים אוהבים ומבקשים. כדי להכניס קצת צבע בחרנו כסאות בצבעים שונים.

התאורה מאוד מוקפדת, עיצוב תאורה נוגע לכל מיני איזורים פונקציונליים ומעוצבים שאנחנו רוצים להציג. בדיוק כמו שאומרים - להאיר בזרקור וליצור מיקוד ופוקוס לכל מה שאנחנו רוצים להציג או לעבוד בו. מעל השיש - איזור עבודה סופר חשוב. מעל איזור האי - חשוב לתת את הפוקוס המרכזי. איזור הבר - עיצוב מאוד מיוחד שצריך להאיר וכן איזור הדלת והכניסה לבית.

מבט כללי על המטבח ובר היינות

אי המטבח עם משטח בוצ'ר


פינת האוכל

פינת האוכל הישנה צפוף ואפל

פינת האוכל היתה פשוטה כמשמעה. פינה. פינה חשוכה, לא אטרקטיבית, שתפקדה ביום יום כפינת משרד לעת מצוא. בגלל אהבה לשולחן ואילוצים תקציביים, בחרנו לחדש את השולחן הישן. נצבע את שולחן העץ בצבע בהיר במקום שחור, וגם את הריפוד נחליף לריפוד צבעוני וחדש. את הקיר הארוך הפונה לחצר ממש יישרנו וכך הגדלנו את הבית על חשבון המרפסת ופתחנו חלונות גדולים מהרצפה עד התקרה. וכך קיבלנו פינת אוכל מוארת ושמחה. את הקיר צבענו בצבע חם ונעים, ועליו תכננו מדפים בגדלים שונים בצורה אסימטרית ומקורית שאיפשרה מקום תצוגה לכל חפצי הנוי המקסימים של בעלת הבית. בגלל החפצים הכתומים החלטנו ללכת קדימה ובחרנו גם מנורה באותו הצבע והוספנו עציץ עם פרחים תואמים להשלמת האווירה.

פינת האוכל החדשה עם נוף לבריכה

כתום שולט

מבט מאי המטבח לפינת האוכל

סלון


הסלון שינה כיוון לחלוטין, והקיר החשוך נפתח לרווחה לכיוון החצר, ולבריכה חדשה שנבנתה גם היא בזמן השיפוץ. נוספו גם עוד שני חלונות צרים וארוכים משני צידי הטלויזיה ויצרו אווירה חדשה ונעימה. בשילוב הבריקים והתאורה, עם הספה הארוכה והמקסימה ושתי הכורסאות הצבעוניות הסלון יצא חמים, מאוורר, שטוף אור ושמש. המראה לכיוון הבריכה החדשה והתכולה עם הירוק של הגינה המושקעת והמהממת - יצא דבש!

הסלון החדש חם מואר ונעים

החצר נכנסת אל הסלון

חדר השינה וחדר רחצה הורים

חדר השינה נהיה סוויטה אמיתית כאשר המעבר לחדר הרחצה הוא דרך חדר הארונות עם דלתות ההזזה בחיפוי מראות משני הצדדים, הנמכות תקרה עם תאורה סמויה וגלויה ומושב הדום מהמם במרכז עבור נעילת נעליים. ריצוף החדר מחופה פרקט חמים ונעים, יש יציאה חיצונית לחצר ולבריכה, אם רוצים להתרענן בשחיית בוקר לפני העבודה או בשחיית ערב רומנטית, וכל החוויה נוצרה כחווית סוויטת בית מלון מפנקת וייחודית. בחדר הרחצה התבקשתי למקם ג'קוזי יחד עם מקלחון, לפינוק מירבי - כולל תאורה סמויה לאווירה רומנטית.

עכשיו הכל מושלם, כאשר יש חדר לכל ילד, המעבר לחדר השינה של ההורים קל ונוח, יש פינוקים בכל מקום, המטבח סופר מרווח ומעוצב בצורה מושלמת, החצר גלויה ופתוחה לכל בזכות הקיר שנפתח והפך כולו לחלון גדול, ובכך יצר מקום ראוי לפינת אוכל, הסלון נמצא במקום אסטרטגי מצויין, פתוח, מאוורר, מואר ונוח. עיצוב פנים נתן מענה לכל הבקשות של הלקוחות שלנו. הם היו מאוד מרוצים אז גם אנחנו מרוצים.

אתם מוזמנים לשוחח עם הלקוחות שלי על התהליך שעברו איתי.

הילה קול - אדריכלות פנים ועיצוב 054-2323-126

3 צפיות
bottom of page