top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים ואומנות בריהוט

עודכן: 6 בספט׳ 2023


אתמול הזמינו כמה מעצבות פנים להרצאה ב Tollman's של שני מעצבים ענקיים בסצנת העיצוב העולמית שהובאו היישר מלונדון. (הבית השני שלי) Nipa Doshi & Jonathan Levien הגיעו כדי לספר על דרך העבודה המעניינת והדרך בה הם רואים את עולם העיצוב. דושי במקור מגיעה ממומביי שבהודו ולוין מלונדון, אנגליה.

שניהם נפגשים כסטודנטים ב Royal College of Art, היוקרתי בלונדון, מתחברים ומספרים על ההפריה ההדדית דרך עבודתם. בהתחלה דרך ביקורת בונה, ואז בהחלטה לאחד ידיים הם יוצאים לדרך משותפת ופורה שבה הם מעצבים רהיטים אך ללא ההתייחסות שלהם לעצם הפונקציונליות בלבד, אלא בהתייחסות להימצאות שלו בחלל. הם אומרים שהם יוצרים עיצוב לחלל כי הכיסא לדוגמא, הוא מעין מסגרת בחלל למי שיושב עליו. עצם הקיום של הכיסא, הוא קודם כל כאביזר המונח בחלל החדר, בעיצוב הבית. הוא בהחלט חייב להיות נוח ולהתאים לצרכים פונקציונליים, אך הוא גם מייצג משהו אמורפי, איזה רעיון (קונספט) שהם רוצים להעביר.


אני על כסא תלוי רקום בצבעים

הם מנסים ליצור את הרהיטים בסטודיו שלהם כפרוטוטייפ. בהתחלה מקרטון ועץ, במטרה לראות אם זה יכול לעבוד, ואז הם מביאים את הנציגים של חנויות יוקרתיות כמו Tollmans או Hays ועוד רבות, כדי להראות להם מה יכול להיות בהמשך. הם מקבלים יד חופשית ותקציב בלתי מוגבל כדי ליצור את יצירת האמנות הבאה שלהם. אמון מוחלט בכישרונם ועבודתם.


הדום או שולחן בטולמנס

עיצוב שולחנות קפה לסלון

ספריה מעץ מחלקים מודולרים

ספה מודולרית בעיצוב פנים

שידת איפור עם מראה

מעצבת פנים על ספה ירוקה מעוצבת

עמוד עץ מהרצפה לתקרה עם מדפים בהתאמה אישית

שידת מדפים מעוצבת

שולחן אוכל ואקססוריז

כסא טלוויזיה שזור מעור

כלי הגשה מעוצבים

כלים מעוצבים מריבועים מחוברים

אקססוריז מעוצבים לבית

כיוון שהכל נעשה בצורה מאוד מדויקת בשילוב אנשי מקצוע מהזן הישן - כאלה שעובדים עם הידיים, ללא שימוש במכונות תעשיתיות - כי כל תפר חשוב, ולפעמים בלי תפרים בכלל. העושר של הבדים מתבטא באהבתה של דושי לטקסטיל שכפי שהיא מספרת, מגיע מילדותה בהודו.

הודו הפלורליסטית, העשירה בטקסטורות, צבעים, ריחות, בדי הסארי שבארון הבגדים של אימה. הכל יחד מתערבל להביא לזיקוק של ישן וחדש. ההודי המסורתי או האנגלי הקלאסי מול המודרניזציה שמגיעה לערי הבירה שלהם. השילוב של הבדים שהם יוצרים, מביא איתו צבע חדש ומרענן, גריד מיוחד, משהו שלא נראה כמותו קודם ולא דומה לשום דבר אחר. להיות שם בהרצאה בחנות של טולמנס, היווה השראה רבה, ומשב רוח מרענן, כמו לראות פרטי אמנות בגלריה.


שולחן סלון מאריח ירוק מיוחד בדים רכים לספה

בדים רכים לספה מעוצבת

ספות מעוצבות

כורסא מעוצבת בהתאמה אישית

3 צפיות
bottom of page