top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב גלידריית אלדו בזכרון יעקב

עודכן: 15 באוג׳ 2023


עיצוב הפנים בסניף של גלידריית אלדו היתה לי זכות גדולה. גלידת אלדו מוכרת לכל אחד, ובמיוחד ביישוב היפהפיה - זכרון יעקב, שהמון אנשים ומשפחות יוצאות לטייל במדרחוב הכל כך מוכר שלו, ומקנחים בגלידה המשובחת של אלדו. הגלידריה היתה מעוצבת בראשיתה כמקום שנועד לילדים לפני הכל. צבעוניות מאוד גדולה של הקירות, התאורה והתקרה, הכיסאות המעוצבים בצורת גביעי גלידה, מושבים בצורת אופנועים שייבאו מאיטליה והגלידה עצמה בתוך כל זה, בסחרור חושים גדול.

תמונות של לפני.....

בעל המקום ביקש ליצור אוירה שונה לגמרי. ביקש להבהיר שמדובר בגלידריית בוטיק, אחת כזו שמדגישה את האיכות המצוינת בדרך הייצור שלה, שמשדרת אלגנטיות, מביאה איתה ניחוח וטעם איטלקי אמיתי - אירופה במיטבה, ומהי איטליה בלי עיצוב משובח? הרעיון הבסיסי היה שגלידריה לא צריכה להיות משויכת דווקא לילדים. תראו לי מבוגר שלא אוהב גלידה.

פירקנו הכל עד היסוד...

ועל כן הרעיון היה ליצור מראה מאוד אלגנטי, חם ומזמין, שילוב חומרים שונים - עץ, בטון, ברזל וזכוכית. בעיצוב הפנים, יש חשיבות רבה לפרטים, אבל התכשיטים הנוצצים ביותר שבסופו של דבר מאירים הכל ויוצרים את האווירה הסופית הינם גופי התאורה. הרי בלעדיהם לא רואים את כל היופי. אז נתחיל מהתאורה של טורקיז האוס המדהימים. שילבנו שם גופי תאורה תלויים עם אהילי זכוכית ונורות פחם, אהילי זכוכית עם מוטות מקובעים לתקרת העץ וביניהם בחרנו מאווררי תקרה משגעים עשויים עץ , גופי תאורה צמודי תקרה בצורת פסי צבירה עם פנסים, גופי קיר עם זרועות מתכווננות שיאירו את שלטי הזכוכית המודפסים עם תפריטי הגלידות והקינוחים. חגיגה של אור ובמרכזה תלויה לה בגאון הנברשת המהממת ביותר, עשויה פליז מושחר כמו כל השאר.

העיצוב היה מוקפד לפרטי פרטים, החל מהנגרות וכלה בעיצוב מדויק של שולחן הבר במרכז, החומרים שיצרו אותו והספסלים משני צידיו.

את תקרת העץ החמימה שילבנו עם סינר הגבס שאותו חיפינו בטפט תמונת בטון מוחלק, כי אין כמו שילוב של קר וחם. את כל החלונות עיצבנו ותכננו עם פרופיל בלגי אמיתי, דלפקי עץ בסגנון מיושן, רגלי ברזל שחור וחלון ענק הפונה אל המטבח כדי שכל המכונות שהגיעו היישר מאיטליה יקבלו את מירב תשומת הלב, ויביאו את הנשמה האמיתית של הגלידרייה למרכז הבמה.

בנוסף שילבנו את עבודות המסגרות אומן המדהימות בדוגמת משרביות הברזל במדפים היוצאים מהתקרה, בצוקל העומד בתחתית המקררים וכן בנישה מעל החלון המונח מעל מראה וסביבה מקובע פס לד סמוי, המאיר בדיוק מה שצריך כדי ליצור מראה יוצא דופן.

את המשרביות תוכלו למצוא גם בשולחן הניצב במרכז וגם כמעמד לגביעי הגלידה שתוכננו במיוחד.

ברקע החנות תוכנן קיר גבס עם נישות מחופות במדפי העץ וגם מקום למסכים שיציגו את מגוון המוצרים בגלידרייה.


רגע לפני שנפרדים אנו רוצים להודות לכמה אנשים מדהימים שהיוו חלק בלתי נפרד בהצלחת הפרוייקט:

אשלי רויט המעצבת המדהימה שהייתה יד ימיני בכל הנוגע לתכנון הפרוייקט.

אורי רום המוכשר שביצע את עבודות מסגרות האומן - מדפים, משרביות, ספסלים והשולחן הכל בדיוק על פי התיכנון.

גולן ריכנשטיין מחברת findecor לא רק על הטפטים המרהיבים, אלא גם על המקצועיות והסבלנות. גולן נתן מעצמו 200% ותמיד היה שם כדי להתמודד עם כל אתגר שניצב בפנינו.

לי מטורקיז האוס - שממנה נקנו כל גופי התאורה והמאווררים. על העזרה בבחירת המוצרים והדאגה שהכל יתוזמן כמו שצריך.

0 צפיות
bottom of page