top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

חמשת השיפוצים הכי משתלמים בבית

עודכן: 15 באוג׳ 2023


הדרך למציאת בית החלומות שלכם היא בדרך כלל ארוכה, מפותלת ומשעממת (טוב, אנחנו לא עומדים להתפשר על שום דבר פחות ממושלם, נכון?), אבל גם כאשר מוצאים את האחד, יש תמיד שינויים שצריכים להיעשות כדי להפוך את המקום, לבית שלכם. זה נדיר למצוא בית שעונה על כל הצרכים האישיים ואסתטיים שלכם, אבל האתגר הגדול ביותר הוא לדעת מה לשפץ, כך כשיגיע הזמן למכור את הבית יתקבל ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלכם. אז אם לדוגמא אתם מתכוונים להשקיע חלק גדול מתקציב השיפוץ שלכם על הוספת חדר אמבטיה שני, הנתונים הסטטיסטיים מראים שזאת לא הבחירה הכי מוצלחת והמגמה השלילית נמשכת כבר שנה שנייה. ( אני כמעצבת פנים המומה מהנתון הזה) אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, אל תדאגו, סקר ענק בדק השווה ומצא את עלות השיפוץ של חללים בבית מול עליית המחיר של הנכס וההחזר על ההשקעה. בין אם אתם משקיעים שקונים, משפצים ומוכרים או שאתם מחפשים לשמור על ערך הבית בו אתם מתגוררים כדאי שתדעו מהם חמשת האיזורים שההשקעה בהם הכי משתלמת.

מרפסת חיצונית

להרגיש את הטבע - נגרות לעצים ופרחים

בעוד הטכנולוגיה בהחלט שפרה היבטים רבים של חיינו, היא גם גרמה לרבים מאיתנו להשתוקק לטבע ואפילו עוררה את אחד הטרנדים הכי חזקים בעיצוב פנים, "פנים-חוץ". הטרנד הזה היה כל כך חזק שנה שעברה שזה מפליא שבניית דק חיצוני נמצאת עדיין בעליה, למעשה, בניית דק זו אחת מאפשרויות ההשקעה הכי משתלמת עם החזר של 71.5%!!!

דק חיצוני הוא מושלם עבור ארוחות משפחתיות בחוץ, אירוח ידידים, או פשוט לקריאת ספר בשמש. בעוד שלתוספת דק עשויה עץ יש החזר 71.5%, הסטטיסטיקה מראה על ירידה בשנת 2017 וכי הגרסה שעשויה מחומרים דמויי עץ עולה בהתמדה. מאחר ששתי האופציות מציעות תשואה יציבה למדי, לא ממש משנה מה תבחרו, זה באמת רק מסתכם בעניין של טעם אישי.

הוספת חדר משפחה

חדר משפחה שקט ללא טלויזיה

שמירת האיזון בין הצרכים המעשיים של משפחה והאלמנטים העיצוביים שאתם אוהבים הוא אף פעם לא קל, אך על פי הנתונים הסטטיסטיים, המאמץ וההשקעה בהחלט משתלמים במקרה זה. תוכלו לקבל בחזרה 65.2% על הכסף שאתם מוציאים על הוספת חדר משפחה לבית. אם נשים בצד את כאב הראש של השיפוץ, אלה חדשות טובות מאוד כיוון שחדר משפחה הוא שטח מיוחד שבו כל המשפחה או האורחים אוהבים להרגע, לשוחח וליצור זיכרונות משותפים. בשורה התחתונה, זה ממש משתלם ולכן יש לכם תירוץ מעולה להשקיע בעיצוב הפנים. משפט שכל מעצבת פנים ממש אוהבת לשמוע!

חמשת השיפוצים הכי משתלמים בבית - שיפוץ מטבח

מטבח משולב עם אי וכסאות

כאילו שהיינו צריכים תירוץ ללכת בגדול בנוגע לעיצוב הפנים במטבח, אבל עכשיו יש לנו את הסטטיסטיקה לטובתינו. לא רק ששיפוץ מטבח מחזיר 65.3% מהכסף שהשקענו בו, ניתן גם לראות שבשנת 2017 ישנה עלייה משמעותית בכמות שיפוצי המטבחים כך שניתן לצפות שההחזר על מטבח משופץ עוד יעלה במהלך השנה הקרובה, ואנחנו בהחלט יכולים להבין למה! המטבח הוא הלב של הבית, זהו החלל המרכזי שבו כולנו מתאספים כדי להנות מהמטעמים של אבא (טוב, או אמא), להכין ארוחות בריאות או סתם לשבת על כוס קפה. אם החלום שלכם הוא לעצב את המטבח מחדש, תדעו שזוהי השקעה משתלמת.

תוספת סוויטת הורים



סוויטת הורים שקט שלווה ורומנטיקה

בעוד המטבח הוא ללא ספק לב לבו של הבית, יש מקום אחד שבולט מעל לכל דבר אחר: חדר שינה הורים! זהו המקום שבו אנו מחפשים נחמה מן העולם, מרגיעים את הראש, מתרגלים אינטימיות והכי חשוב, ישנים. על מנת לעודד ולשפר את כל הדברים האלה בחיינו חשוב שמעצבת פנים תיצור לכם את האווירה המושלמת בחדר השינה. אז אם בבית שלכם לא קיימת יחידת הורים מפנקת כדאי מאוד להוסיף אחת, במיוחד כאשר הסטטיסטיקה מראה החזר של 64.8%

תוספת קומה שנייה


קומה שנייה לסוויטת הורים

אמנם זה בהחלט אחד הפרויקטים היותר רציניים ויקרים מבחינת שיפוץ הבית וכמובן שלא לכולם יש את האפשרות הפיזית להוסיף קומה שנייה אבל גם כאן הסטטיסטיקה משחקת לטובתינו מבחינת ההחזר הכספי.תוספת קומה שנייה, גם אם היא חדר אחד בלבד, מניבה החזר של 71.1% בממוצע! נתון זה נמצא במגמת עלייה בהשוואה לשנה שעברה. זוהי אופציה נהדרת עבור משפחות שגדלו וזקוקות לחדר/ים נוספים או שזה יכול להיות המשרד הביתי המסוגנן החדש שלכם.

במידה ואתם עדיין מתלבטים וצריכים יעוץ מקצועי ממעצבת פנים, אני לרשותכם!

ניתן ליצור איתי קשר במספר 054-2323-126 או להשאיר הודעה ואחזור אליכם.

צפייה 1
bottom of page