top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

עיצוב פנים בכרכור

עודכן: 5 בספט׳ 2023

פרוייקט שינויי דיירים בוילה בכרכור.


עם מורן השיחה הייתה כיפית וזורמת מהרגע שהיא התקשרה.

אמרה שקיבלה המלצה סופר חמה מאחותה, שלה עיצבתי את כל חדרי השינה – שלהם והילדים ועוד עיצוב פנים משלים סטיילינג בסלון, פינת האוכל והמטבח.

קבענו להיפגש לפני פורים וכל הבית היה הומה התרגשות של מדידות תחפושות ככה שבין לבין ניסיתי לדלות את כל המידע שיכולתי ובו בזמן להבין איזה מהרהיטים יעברו הלאה ואיזה יישארו מאחור, מה הסגנון שמרגש אותם, איזה צרכים הם צריכים שאמלא במסגרת התכנון.

הם רכשו בית בפרויקט מגורים חדש בכרכור, בית גדול, חדרים מרווחים מלא פוטנציאל לייפות אותו ולהכניס בו חיים. וכך יצא לדרך עיצוב פנים בכרכור. התחלתי מייד בתהליך ההעמדה – החלק האהוב עליי מכל. שינויים לשלוח למנהל הפרויקט לאחר תכנון מטבח, מיקום סופי של כל הרהיטים, מיקומים של הנמכות גבס ואז התאורה שמתיישבת יחד איתן, חלקה גלויה, חלקה נסתרת. הבקשה הייתה לבית שיישאר מרווח, מודרני, בשילוב חומרים חדשים ומעודכנים, אך עם זאת לא לוותר על חמימות, על רוך ועל משפחתיות.

מעבר לכך, ניתנה לי יד חופשית. היה לי שטח גדול להפעיל בו את קסמיי, כך שקיר הטלוויזיה הארוך – 5 מטרים וחצי על 3.5 גובה היה הקנבס המושלם בשבילי ורציתי לשלב שם כמה חומרים שמעולם לא שילבתי קודם.



עיצוב פנים בכרכור


קודם בניתי את התכנית במחשב – שילוב של עץ, בטון, טפט וברזל, טפט כרקע לכל הקיר, מעליו לוחות בטון אדריכלי שיהווה רקע לטלוויזיה בלבד, מצידו הימני בניתי סולם עץ שהמשכתי גם על חלק מהתקרה, ומהצד הימני תכננתי גוף תאורה מברזל שיראה כתלוי מהתקרה ומכיל קוביות המשתלבות אחת בשנייה כאשר כבלי התאורה עוברים בין כולם. בחלק התחתון תכננתי מדף מפלטת עץ אלון לכל אורך 5.5 מטרים שהיו לי, כאשר הפלטות מונחות על שני מעמדי ברזל עם מדפי מתכת עבור מכשירי העזר לטלוויזיה.

יש לציין שמאוד קשה היה להבין אולי עד הסוף למה התכוון המשורר, אך הזוג המופלא הזה סמך עליי בעיניים עצומות, והמוצר הסופי יצא מהמם, מיוחד, ומה שבטוח – אין עוד כמותו.

למטבח הוקדש חלק נפרד, שילוב של שני צבעים ועץ אלון בחלק מהקלאפות יצרו מטבח מוקפד ויפהפה, חדר שירותי האורחים עם האריחים המהממים, פינת האוכל המקסימה עם הבריקים האדומים שיצרו מפגש מלהיב עם הריצוף האפור, וגולת הכותרת – הצבע הצהוב שנבחר למעקה יחד עם גוף התאורה התלוי לצידו יצרו מראה שובב ומדליק במראה האלגנטי הכללי.


עיצוב תאורה משולבת בעבודת בירזול

חדר הילדים המשותף מבחירה נעשה בצורה כזו שיתאים לשני הילדים הגרים בו, כאשר לכל אחד מהם נבחרו הצבעים שלו – 4 קוביות על גבי קיר גב המיטה שהשתלבו יחד בגווני הפסטל – ירוק, צהוב, ורוד, סגול

כאשר תלויים על הגב מדפים ארוכים בלבן, שמעין חוצים את הקווים, ובאמצע בין המדפים מתוח חבל קש שיוצר תחושה כאילו הם תלויים מהתקרה. מהווים את ההפרדה בין הצד שלו לצד שלה. נתלו תמונות מקסימות, וילון גלילה, שטיח ו-וואלה – מושלם.


עיצוב פנים לחדר ילדים בן ובת

חדר הילדים של הבת הבכורה כולל גג מעל המיטה שתכננתי בעזרת גבס, וצבעתי אותו בטורקיז כפי שרצתה. את שאר הקירות צבעתי בשני גוונים של אפור והודבקו עליהם מדבקות לבנות וכסופות עגולות שנראים כמו פתיתים של שלג. החדר יצא פשוט מהמם לכל הדעות.



את חדר ההורים רציתי נקי ושליו. יצרתי נישת גבס בראש המיטה עם חלון שבתוכו בריקים לבנים עדינים ביותר. וילונות לבנים שקופים מתנפנפים ברוח מול הנוף הנפלא והפתוח של השדות. שטיח צמרירי לבן גם הוא ומצעים לבנים הרגיש כאילו כל מה שבא לך לעשות זה לקפוץ על המיטה ולישון את השינה הכי ערבה בעולם.



עיצוב פנים בכרכור

עבודות הגבס מסביב לחדר מסתירה תאורה סמויה, שבלילה יוצרת הילה עדינה סביב הוילונות וסביב הבריקים ונותנת נופך רומנטי ועדינות אין קץ.

עיצוב הפנים בכל הבית יצא מותאם בדיוק בשביל המשפחה, שבינתיים, דקה אחרי שסיימנו הכל קיבלה הצעת רילוקיישן לארה"ב למשך השנתיים-שלוש הבאות... הם לא האמינו שזה קורה אחרי שעברו לגור בבית חלומותיהם. אבל אלה החיים. יחוו את החוויות, ישנו את החיים לתקופה ואז יחזרו לביתם בארץ האהובה שלנו.

היינו יחד קרוב לשנתיים של עבודה והתהליך יצר יחסים קרובים, כאשר הם באמת מתויגים קרוב לליבי ומקווה בשבילם לכל השמחה והטוב שבעולם.

6 צפיות
bottom of page