top of page

View Gallery

There may be no better way to communicate what we do than through images. As you browse our site, take a few moments to let your eyes linger here, and see if you can get a feel for our signature touch.

חיפוש
  • תמונת הסופר/תהילה קול

מעצבת פנים מומלצת בשרון

עודכן: 6 בספט׳ 2023

"מעצבת פנים מומלצת בשרון" היתה תשובתה של מזל כששאלתי אותה איך היא הגיעה אליי.

היא אמרה שהיא הגיעה דרך חיפוש בפייסבוק וגוגל. היא אמרה שמשפחתה דווקא מעורה בכל הקשור לעיסקי הבנייה. קרובי משפחתה הם קבלנים שבונים ביניינים רבי קומות, הבנים שלה מעורבים בכל הקשור לבנייה, ומכירים מעצבות פנים שהם ממליצים עליהן בחום. היא סיפרה לי שהיא נפגשה עם כמה מהן, אך לא היתה כימייה, והיא החליטה לחפש בעצמה ולהחליט על סמך תחושת בטן. כיוון שדירתה ממוקמת בקריית השרון בנתניה, היא הקלידה את הביטוי – "מעצבת פנים מומלצת בשרון", ואחרי כמה אתרים ותמונות שראתה היא הגיעה אליי ואמרה לי – את זו שנבחרת. קראתי עלייך כל מה שכתבת, ראיתי את כל התמונות והחלטתי שאני בוחרת בך.

קיר כח בסלון עיצוב פנים בשרון

אז איך בוחרים בעצם מעצבת פנים?

המבחר כל כך גדול וההבטחות אין סופיות. אז מה עושים בעצם?

רוב הלקוחות שלי הגיעו אליי מפה לאוזן. אין ספק שזו הדרך הטובה וה"בטוחה" ביותר להגיע. מישהו שאתה מכיר, חבר קרוב, בן משפחה שעבד עם המעצבת, מישהו שאתה באמת סומך עליו, שלא יהיה נתון להשפעה כזו או אחרת ולא ישקר לך, או שיהיו לו אינטרסים כאלה ואחרים להציע דווקא את מעצבת הפנים הספציפית הזו. כמובן שגם המיקום של המעצבת חשוב מאוד. אם אני ממוקמת באזור חדרה, כמובן שעדיף ללקוחותיי מישהי מאזור המגורים שלהם. כך שכל הסביבה - נתניה, עמק חפר, כפר סבא ורעננה מדרום, וכן פרדס חנה-כרכור, בנימינה, זיכרון יעקב או גבעת עדה יהיו מועדפים בעיניי כאזורים נוחים לעבודה. הרי לפעמים יש "הקפצות" למיניהן. לפעמים חייבים להגיע מאוד מהר וגם חישוב העלות של המעצבת נעשה בהתאם, כך שלא משתלם ולא נכון לאף אחד לעבוד עם מעצבת פנים מומלצת ככל שתהיה, שמשרדה מרוחק ביותר מחצי שעה מאזור הפרויקט.

אבל... יש אבל גדול. אני כמעצבת עובדת עם אנשים. ומן הסתם, אנשים שונים זה מזה, והדבר החשוב ביותר לדעתי זה החיבור. אני יכולה להתחבר בצורה יוצאת מן הכלל עם בני אדם באופן כללי, אבל לא עם כולם, כמו שלא כולם יכולים להתחבר אליי. הסיבות יכולות להיות רבות ומסועפות וזה לגיטימי ונורמאלי. לעבוד עם איש מקצוע כמו מעצבת פנים, זה משהו שצריך להבין אותו לעומק. יחסים כאלה הם ברובם יחסים אינטנסיביים מאוד. הרי מעצבת פנים עובדת מול לקוחותיה החל מחודש שלם ואפילו עד שנתיים - במקרים של שינויי דיירים בדירות קבלן למשל - ולכן יחסים כאלה עומדים בכל מיני מהמורות בדרך ומחייבים סבלנות מאוד גדולה של כל הצדדים ואנשי המקצוע. ראיתי המון שנשברים בדרך באפיסת כוחות ואני עוזרת להם לקום ולהמשיך עוד קצת. ראיתי מריבות וכעס בין הלקוחות ובעלי המקצוע ואני מנסה לגשר. ראיתי הטחת האשמות הדדית ואני אמורה לנצח על התזמורת, בלי להיגרר לעבודת בייביסיטינג. אני חושבת שחשוב שכולם ידעו שבעבודות שיפוץ ובנייה, הדברים לא פשוטים ואורך רוח הכרחי ביותר בתהליך הזה. כולנו מחכים ליום המיוחל שבו הכל ייגמר. הלקוחות שלי יעברו לביתם החדש והמדהים, ואני אראה אותם מחייכים ומרוצים עם כל הלב והנשמה ואנשום לרווחה בהקלה

ובתחושת סיפוק ענקית.

יצא לי מספר פעמים שלקוחות הגיעו אליי דרך גוגל והאינטרנט או דרך פייסבוק. אנשים שלא הכירו ולא שמעו המלצות ספציפיות כאלה ואחרות אלא פשוט החליטו לחפש בעצמם. אז בואו נניח שהם כן חיפשו באזור מגוריהם - מעצבת פנים מומלצת בשרון. גם אז האפשרויות הן עצומות.

אז מה שקורה לאחר שאני מתשאלת אותם איך הגיעו, זו ההבנה שהתמונות מדברות לרוב ומוכרות אותי יותר מאשר מילים. הם בוחרים בחיפוש תמונות ומוצאים תמונה שעיצבתי ומתגלגלת לה בין התמונות. ופתאום הם אומרים - כזה בדיוק גם אני רוצה. נכנסים לאתר שלי ומתחילים ל"דפדף" בין כל התמונות בתיק העבודות שלי כדי לקבל אישור שהסגנון שעיצבתי – עיצוב פנים מודרני, או עיצוב פנים כפרי עדין, עיצוב פנים קלאסי, או עיצוב פנים כפרי מודרני מדבר אליהם בדיוק. ואז הם רואים את התמונה שלי, כי צריך ל"התאהב" גם בבן אדם. כשתווי הפנים שלי נראות להם. ואולי הם קוראים קצת על אודותיי. מה עשיתי עד היום, מה למדתי ואיפה, ובאיזה פרויקטים - פרטיים ומסחריים - לקחתי חלק. ואז מתקשרים. ושומעים את הקול. ואם הקול שלי נעים באוזניהם, והתשובות שמקבלים ממני ברורות ומספקות בעיניהם אנחנו קובעים פגישה.

הפגישה היא כבר סוג של בליינד דייט. לכל אחד יש ציפיות את מי הם יפגשו מולם והאם באמת נמצא חן האחד בעיניי השני. מצד אחד אני רוצה לתת את ההבטחה שאני אקשיב ללקוחות שלי ואקח בשיא הרצינות דברים שהם חולמים עליהם, צרכים פונקצליונליים שהם מבקשים שביתם ימלא, ואני רוצה שיהיו באמת מרוצים. מצד שני אם יש דברים שהלקוח מתעקש עליהם, וזה מתנגש עם דעתי המקצועית באותו נושא, אני לא תמיד אסכים ללכת עם זה קדימה. אני צריכה להציג ללקוח שלי את האמת, וחשוב לי להציג את כל זה בשלב המוקדם ככל האפשר, כשכאן הלקוח לא תמיד צודק. חשובה הכנות מהרגע הראשון. וברגע שמתבצעת חתימה על ההסכם, הלקוח חייב לדעת שהוא סומך עליי במאת האחוזים. הוא סומך על דעתי המקצועית כי כל מה שאני עושה וכל מה שאני רוצה היא טובתו, וטובתו בלבד. אני לא מקדמת שום אינטרסים פרטיים שלי בנושא. אני רואה מולי רק את הלקוח שלי ואת בקשותיו - העיצוביות והפונקציונליות שביקש ממני מהפגישה הראשונה. כמו הורה שרואה את התמונה השלמה ולמרות אהבתו לילדיו, לא יגיד כן לכל מהוויו ותשוקותיו - אם זה נוגד את עקרונותיו כהורה ואם יבין כבוגר, שהדבר יכול לפגוע בילדו, כך גם אני לא אומר כן לכל גחמה - אם היא לא הגיונית ולא טובה על פי תפיסתי המקצועית.

הסביבה שלנו משפיעה עלינו רבות. רבים מלקוחותיי לא באמת רואים את התמונה הגדולה והשלמה של איך יראה הבית או העסק בסוף, וזה בסדר גמור. זה לא תפקידם. זה התפקיד שלי ושל בעלי המקצוע הנוספים שעובדים איתי - הקבלן, הנגר, איש הגבס, יועצי התאורה, יועצי הסניטציה והחיפויים. הם צריכים להבין אותי במדויק.

ללקוח יש תפקיד אחד. להפקיד בידיי את המפתחות לבית שלו ולסמוך עליי ועל עצמו - שהוא עשה את הבחירה הנכונה ושאני אתכנן ואעצב לו את המקום שהוא רצה, בדיוק כפי שרצה ואפילו מעבר לכל חלומותיו ודמיונותיו.


58 צפיות
bottom of page